Lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken.
Hoop dat er dit jaar niet zulke dingen hoeven te gebeuren!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haha, maar ik had wel geschopt ik wens niet gebeten te worden, wat ze ook nog nooit gedaan heeft maar je weet maar nooit. heb daarna toch wel 30 meter gerend, mevrouw ging in de showstand en gooide haar benen helemaal op en van een dikke buik was even geen sprake
gekke druif
marlijntjuh schreef:We hebben het veulen niet laten testen, maar we denken dat hij gestikt is. De navelstreng zat heel strak gedraait. Het leek niet dat er nog iets doorheen kon.

agossie ... maar ik neem aan dat dit de bedoeling was
. Maakt het die mevrouw niet uit of het een hengstje of een merrietje wordt? Vreselijke droom trouwens. Ik had ook zoiets gedroomd. In mijn droom leefde het veulen, in het echt niet ...
. Had het veulen vlekjes gehad, of is dat een anderssoortige verkleuring?
Cayusejuhh schreef:
mag ik hier een subtiel antwoord op geven?
Een veulen of baby KAN NIET STIKKEn door navelstreng. want ze beginnen pas te ademen UIT de baarmoeder. in de baarmoeder zit water. dus ze kunnen niet stikken. net als vissen dus
Maar ik vind het heel erg wat er gebeurd is.. wens je ook veel sterkte. Hij zal mooi getekend zijn geweeest. zo te zien.
Jeetje. nu ik dit zie besef ik me dat mijn veulen al groter moet zijn..
Ik weet niet zeker of het zo is dat een veulen niet kan stikken in de baarmoeder. Maar de navelstreng was heel erg gedraait, en het veulen leek ook gepoept te hebben. Bij baby's is het dan benauwdheid, dus leek het ons dat het veulen gestikt was omdat het er verder wel gezond uit zag. Maar wat Mac zegt klinkt voor mij logischer.Hollybolly schreef:het was 200 dagen drachtig en een hengst, toch marlijntjuh?