Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik doe met nas lekker losgooien (uiteraard met plastic zakje
), clickertrainen/VD, wandelen, zonder zadel stappen, en nu dus ook oefenen voor in hand onderdelen western
houdt ze allemaal nog wel een tijd vol zo
Hopelijk beiden er snel bovenop.
Die ben ik al bijna 2j aan het heropvoeden
Ik vind het echt zalig om spullen uit te zoeken die interessant zijn van prijs
Sierra is meestal wel ietsje trager dan Imperiosa, maarja die buik hangt ook al wel wat meer
Gisteren had ze tegen de ochtend de staldeur open weten te krijgen aan de binnenkant (naar de stalgang). Dus ik had er touwen rond gebonden als veiligheid
Deze ochtend was ze weeral plots verdwenen van de camera en terwijl ik in mijn schoenen spring hoor ik Imperiosa hinniken (doet ze eigenlijk nooit, behalve als mijn hengst naar huis vertrekt na een bezoekje). Ik vloog in looppas naar de stal en idd Sierra haar stal was leeg en de buitenstaldeur stond op een kier. Het is me nog steeds een raadsel hoe ze dat geflikt heeft, want ik kan niet eens zelf aan het slot als ik van binnen over de deur hang...
)
die is er hopelijk volgend jaar weer bij. 

Die gaat volgens mij ook haar plan volgen en weeral overdragen. Ik hoop alleen niet dat het 14 dagen over tijd is want dat deed ze volgens de vorige fokker wel eens.
Crines schreef:Ik hoop maar dat ze nu alle truckjes heeft opgebruikt en dat ze die ook niet doorgeeft aan dat veulen. Al mag die van mij wel snel leren hoe hij uit z'n mams kan ontsnappen
2 prachtige meisjes. Graag droogfoto's

Heb het te doen met jullie. Wat vermoeden ze bij de kleine?