Ik heb al een hoop berichten gedeeld over die persoon die bezig is.. Echt schokkend als je ziet hoe de paarden erbij lopen Het is ver weg maar toch houd ik mijn hart vast.. Vind het allemaal maar niks. Mijn weiland ligt gewoon open en blood, krommerijn langs 1 kant en wegen langs de andere zijdes.. iedereen zou dus zo erin kunnen (als ze dat echt willen)
ponyparadijs: sterkte! Hopelijk pakken ze hem snel en komen de paarden die hij al te pakken heeft gehad er snel bovenop!!
Hier in de regio ook een beul actief. Naar idee... Er is veel onrust in de buurt, meerdere paarden vlak bij elkaar. Tot nu toe wel steeds paarden die 24/7 buiten staan, maar ik ben er niet gerust op.
Eilinora
Geplaatst: 29-11-13 00:37
hier slechts 15 minuten vandaan was ook een beul actief,mijn merries staan aanzienlijk vaker binnen.
garcia gisteren,zo heerlijk een pony die van nature over de rug wil lopen.
Gelukkig komt Aldo nog steeds wel in de buurt en heeft hij voorlopig de tanden busines van Christie overgenomen tijdens haar dracht.
Ga denk ik ook maar even aangeven bij de buren va de paarden wat er gaande is en of ze een extra oogje open willen houden. Gelukkig zien die vrijwel alles en staan mijn paarden niet in zicht vanaf de doorgaande weg
Annikab
Geplaatst: 29-11-13 10:36
Mooie foto van Garcia!
Wat een enge verhalen over die beul, ik snap dat jullie je zorgen maken aangezien het in de buurt is! Een tijd geleden was er vlak bij waar mijn paarden staan ook zo'n geval, brrrrr... Gelukkig staan mijn paarden gewoon bij iemand op het erf!
Gisteren zo gelachen om Ely. Ik ging wat met haar in de bak wandelen en spelen en opeens stond ze stokstijf stil en die buik maar bewegen. Ze keek me echt zo aan van: wat gebeurt hier nou?! Toen het daarbinnen weer tot rust was gekomen, konden we weer verder
Set_Elkol
Geplaatst: 29-11-13 10:39
ik zie het zo voor me Annika beetje zo an aah waaaat gebeurt er nu!?
Pony keek in het begin vaak heel verliefd en blij naar haar buik toen Arie nog een zeepaard was. Kon ze echt lang naar staren
Al_Zawraa
Geplaatst: 30-11-13 13:46
Wat een enge berichten hier allemaal weer, Noord-Holland klinkt dan wel erg dichtbij. Garcia is mooi Inowa! Hier trouwens ook een maidenmerrie, voor het eerst dat ik hier een maiden heb. Annika, zie het zo voor me Ben ook heel benieuwd wat Mausi ervan gaat vinden als de kleine gaat bewegen, maar dat duurt nog wel ff.
Afgelopen donderdag is het hele spul weer naar de hoefsmid geweest, en toen ik ze daarna buiten zette waren ze zo gek als een deur, allemaal opgejut door de oudste van het stel, Aziza Heb me rot gelachen. Ze zijn wel puur natuur en verschrikkelijk vies, maar goed, ze zijn erg happy en dat is het belangrijkste https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater
AZ: haha geweldig! Wat een heerlijk stel zo met zijn allen
Tjinta
Geplaatst: 30-11-13 18:52
Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij dat iemand een paard zou willen 'beschadigen'. Echt te triest voor woorden. En de zorgen die je hebt als eigenaar, ook helemaal niet grappig. Dan ben ik voor een keertje blij dat de paarden hier nu op de paddocks staan en niet op de wei. De wei is wel aan een weg, de paddocks kun je zo via de openbare weg niet bereiken.
Inowa ik vind jouw dame echt gaaf, ben benieuwd naar het veulen.
Set-elkol hihi wat een schattige foto.
AZ ooh heerlijk jouw dames aan het racen. die hebben echt lol.
Dank zij mijn apps... zie ik dat Cantate vandaag nog 200 dagen moet tot de uitgerekende datum. Amia 'nog maar' 188. Het schiet echt al weer een beetje op. Bij Amia kan ik al een buik zien, en duim dat het niet van het hooi komt.
na een dipdagje weer gisteren met het pootje van Arie is het vandaag een beetje juichen. De wond was mooi roze, de wondranden zacht en dun en er zitten geen gaten meer in het vlees waardoor ze naar binnen kunnen met spuiten. Maandag hebben we uitslag van de kweek en hopelijk zit er geen bacterie in die niet reageert op de ab en is het gewoon dikke pech dat het een paar keer opnieuw is geïnfecteerd.
Verder heb ik vandaag met de meisjes gereden. Pony gaat geweldig goed, liep heerlijk ontspannen en lekker over de rug. Pris snapt het nog niet goed hoe het bitloze werkt
paard89
Geplaatst: 30-11-13 19:06
Hier is de eerste merrie vandaag 200 dagen. Volgende week de ander 200 dagen en de laatste is over 3 weken ook 200 dagen. Gaat toch wel mooi vlot.
Had jij zelf griep? Mijn mannen hebben griep(gehad) Arie en Zaar staan te snotneuzen, Gong en Logé zijn er gelukkig met twee dagen kuchen en sloom zijn vanaf
och, hebben ze het maar gehad. Zaar vind het niet zo'n probleem om binnen te staan met z'n snotneus, vind het wel vervelend dat Arie nu twee dingen moet oplossen, maar hij is nog altijd positief
cathyenbeau
Geplaatst: 30-11-13 20:42
Brrr vind het maar niks, al die beulen!
Heerlijke gevulde buikes zie ik al
Demi, nu 215 dagen drachtig: en een rare foto van de voorkant Ze kon echt niet stil staan!