Ja dat klopt, vorig jaar werd ze maar niet drachten, toen dachten we laten we maar vroeg beginnen, want ze word altijd al moeilijk drachtig, en toen was ze ineens in 1x drachtig
Een lange tijd al niet meer gemeld hier, maar mijn merrie is vandaag 143 dagen! En nog steeds happy drachtig, zal morgen proberen een foto te maken Had er een week of 3 niet opgezeten, alleen maar stukken mee gewandeld, maar vanavond een klein ritje naar buiten gemaakt en voelde toen ik ging zitten gelijk de bolling van de buik
AGarcia
Geplaatst: 05-10-10 21:28
@ Snoevie: Ojha, ik dacht dat de jouwe op 29 april was gedekt
Namen met een A (eerste veulen)
Merrie: Hengst:
Amber Ai Ayla Acro
ZiekieLove
Geplaatst: 05-10-10 21:37
Mijn nsps merrie moet in juni bevallen!
Ziekie vd Lindervelde X Viggo van stal munnikenland
Wordt ook meteen haar laatste veulen denk ik, kun je nagaan dat ze nog flink wat maandjes moet en ik me nu al zorgen maak, ernstig!(wordt haar eerste veulen en voor mij ook dus ik zit helemaal in de stress(A)
begint wel al buikje te komen, zal binnenkort eens foto's maken!
veulen meot een naam met de E!
Laatst bijgewerkt door ZiekieLove op 05-10-10 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik mag voor een merrie zelf weten, hengstje moet met d, vind t erg leuk om een naam te zoeken die begint met di. De vader van t veulen heet namelijk di caprio
maar dan zou ik het van elkaar schrijven, als bij Di caprio.
Bij mij merrie en hengstennaam met een P, vader is namelijk Pendragon, en moeder Pascha. In de vaderlijn zitten namen als milord, milady, dus beetje in die stijl blijven. Maar moeilijk dus. suggesties zijn welkom.