Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TabeR schreef:succes donderdag!maar gaat goed komen, gooi je de hengst gewoon altijd los bij de merries in het land om ze te dekken?
pauk mooie foto's jij, wanneer zijn je paardjes uitgerekend?
ik ben van mening cindy bijl, dat wanneer je een paard rijd als ze drachtig is je dit zolang mogelijk moet blijven doen, dit om je paard in conditie te houden ook voor de bevalling schijnt veel beter te zijn voor de merrie je hoeft niet echt meer hard te trainen maar beweging is goed!
met ingezakte rug durf ik zo niets over te zeggen.. heb je een foto voor ons?
zien er gezond uit!
TabeR schreef:dus dat zou ik zowiezo doen als ik jou was!
natuurlijk kan je dan wel minderen, of gewoon lekker wat gaan stappen enzo ga ik ook doen!
je merrie heeft zowiezo een hoge schoft zie ik daardoor lijkt het misschien ook wel zo dat ze beetje holle rug heeft..
is ze al eerder drachtig geweest? en heb je een foto hoe ze eruit ziet als ze niet drachtig is..
om twee naast elkaar te leggen dan kunnen we verschil even zien
TabeR schreef:dat is super ja! hartstikke leuk, mag je wel trots op zijn
jij reed haar?
TabeR schreef:succes donderdag!maar gaat goed komen, gooi je de hengst gewoon altijd los bij de merries in het land om ze te dekken?
rockey schreef:TabeR schreef:dat is super ja! hartstikke leuk, mag je wel trots op zijn
jij reed haar?
ja
inowa schreef:die van mij staan allebei gewoon snacht binnen hoor..
met icoliene gaat het goed....
vandaag regende het en ze wou zoooo graag naar binnen dat ze ineens begon te rennen en te bokken....en dat kan ze nog goed hoor....
cindybijl schreef:@ Donja balen... donja (misschien) niet drachtig en odette koliek!gelukkig beweegt het veulen nog goed! kun je dat zo goed zien??