nou ik weet het nog niet haha... ze heeft duidelijk last maar dan ligt ze ineens weer rustig en dan weer niet kan nog wel uren duren denk ik
hazelhorst schreef:10e - High Fashion Pass - Happe Performance HorsesHebben jullie het over deze merrie? neewij hebben het over promises van meadow winds farm
PROMISES IS IN THE EARLY STAGES OF FOALING!!!! STAY TUNED FOR OUR LITTLE BUNDLE OF JOY!!! dit staat er nu boven de cam
Ik zit geloof ik wel dezelfde te kijken want ik zag high alert boven die andere staan, en toen heb ik daar op geklikt.Ik was een beetje alle merries aan het kijken, en toen kwam ik deze tegen.
Dit las ik net op marestare: Thanks for all the calls. We definitely appreciate it. Vet is on standby and watching our cam. More updates when we can.Tom & Michele Ze was 8 februari uitgerekend
Hoi allemaalWat een drukte deze morgen bij de merries Promises, ik hoop dat ze opschiet, is wel zo fijn voor dr.Houden jullie de kat in de gaten?http://www.marestare.com/masada.htmDie is vandaag uitgerekend, heb alleen nog geen kat gezien
ik ga eten dus promises moet nog even wachten dan dat gaat haar denk ik ook wel lukken zoals ze er nu bij staat