JDVL27 schreef:Merrieveulen [ [url=m/NhNvVs.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/pir5Qj.jpg]Afbeelding[/url] ]Gefeliciteerd!!
Dankjulliewel! Ze heeft hele lange stelten Heel klein beetje wit rechtsachter, verder helemaal egaal idd
GefeliciteerdBaudyh. Pracht veulens zijn het Aantal merries die het spannend aan het maken zij. Succes met wakenCp. Geweldig,de kids met Hayley Miekies. Spannend, succes Vulina, nog geen veulen? Stalmelyn. Wat is hij leuk, geweldig dat wit. Kabayo. Wat een heerlijk ventje. Is hij nog zo klein? Hier paste Rosareina gelijk al niet onder de buik door Ik begin toch wel te twijfelen of ik een springpaard ipv dressuur paard heb gefokt Filmpje https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2245785795558215&id=100003804500529
JDVL27 schreef:Merrieveulen [ [url=m/NhNvVs.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/pir5Qj.jpg]Afbeelding[/url] ]Gefeliciteerd!
JDVL27 schreef:Merrieveulen [ [url=m/NhNvVs.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/pir5Qj.jpg]Afbeelding[/url] ]Gefeliciteerd
Gefeliciteerd!! Amhorses hij is eigenlijk best groot en het paste eigenlijk ook niet Dankje allemaal Spam vooral zelf ook babies geweldig!
Gefeliciteerd JdvL Ja ben ook echt blij met de 3 mannen. Heel verschillend maar je kan ze ook niet vergelijken. Ja Red is wel de knapste van de 3. Maar ready is de stoerste en Rembrandt ja die is gewoon grappig.
Gefeliciteerd! Alles vlot?Kabayo het is echt een stoere kerel heBaidyh het zijn knappe veulens. Ik vind je tuiger echt iets aandoenlijks hebben. Een snoetje om van te smelten.AM, een veelzijdige carrière aan de horizon hehe
Gefeliciteerd!!Kabayo: Stoere vent is het al!Cp: Geweldig, alvast opvolgers AM: Dat wordt een carrière switch Baudyh: Mooie veulentjes!!