Pfff klinkt niet goed Kelly, en idd, wordt gewoon bang van dit topic. Zoveel ellende. Wordt alleen maar gestresst voor Zolex dr bevalling. Hoop dat t goed komt Kelly!
De Dierenarts komt morgenvroeg, redde het vandaag eigenlijk niet meer. We "hopen" dat het placentitis is, dat zou het beste zijn. Dus morgenvroeg scannen..
pretty
Geplaatst: 07-04-17 19:51
Ik vind dit nochtans wel een noodgeval..snap niet dat hij niet komt. Als het placentitis is dan is dit al vergevorderd en hoe eerder aan de AB en regumate hoe beter dan.
Pfff mag ik zeggen dat ik dat knap waardeloos vind...is toch wel een redelijk spoed geval vind ik..
Faline
Geplaatst: 07-04-17 19:54
Als alles hier goed gaat mag je ook altijd komen veulen knuffelen Kabayo, zitten ook in friesland.
Met delphi is het nog afwachten, de dierenarts komt morgenochtend. Hij was alleen geloof ik en super druk dus kwam er niet eerder aan toe. Zei ook dat hij waarschijnlijk ook niks kon doen als het ging aborteren. Bij een ontsteking kon het dan wel wachten. Heb de camera er toch maar op gezet, kunnen we haar iig vannacht in de gaten houden. Net nu alleen het internet weer aan het storen wanneer je het precies nodig hebt. Pfff
Nou ik vind dit ook een spoedgeval en zou dan een andere bellen als deze da niet van plan is om nu nog te komen...Ik zou er echt niet gerust op zijn om nog tot de volgende ochtend te wachten..
Empty is bezig met kont schuren, rondje draaien, kont schuren, eten, kont schuren enzovoorts. Af en toe ook naar haar buik aan het kijken... zou het dan eindelijk....
Faline
Geplaatst: 07-04-17 19:58
Ja we hebben het er hier ook nog over gehad, zijn wel andere da's in de buurt. Maar kelly heeft met da dus zo besloten, die heeft er ook mee gesproken waarom het wel kon wachten. Mss kan zij het beter uitleggen
Cynthia82
Geplaatst: 07-04-17 19:59
Kelly, wat erg dat de da niet komt! Ik ga voor je duimen dat het met een sisser afloopt, maar ik ben er heel bang voor (jij ook, weet ik). Is een andere da bellen geen optie?
KellyDV
Geplaatst: 07-04-17 20:01
Als het iets anders is dan placentitis kan er niets gedaan worden.. En als het placentitis is maakte het niet veel uit of we dat nu weten of morgenochtend. Hij neemt morgenochtend wel direct alles mee zodat we dan direct kunnen beginnen.
Andere DA kan wel maar dit is wel een van de goeie in deze regio..
Laatst bijgewerkt door KellyDV op 07-04-17 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt