Vesceron, ik duim met je mee

Mondos, spannend!!!
Aniek, altijd leuk die familiebanden. Ik vind veulentjes van tantes/nichtjes/ half zusjes van elkaar al zo leuk
(annelies heeft een half zusje van mijn merrie) maar van zusjes is helemaal tof
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar...Miep is vandaag drachtig gescand
Spielberg x Balzflug, ETA 20 mei 2016
Nu op naar de volgende scan, volgende week woensdag (waren beetje laat met deze scan door praktische omstandigheden
), hopen dat de bewoner braaf blijft zitten 

) leed snel vergeten natuurlijk!
amyz schreef:Stallingsprijs verschilt ook zo enorm per regio... Klinkt idd als een nette prijs hoor!
Ellende he die kosten allemaal.. Nas heeft intussen in totaal ruim 8 weken gestaan (de 2 pogingen van vorig jaar meegerekend) á 13 per dag (en de eerste zelfs 19 per dag dacht ik, 2 weken...). Plus elke keer medicatie. En de stallingskosten lopen idd gewoon vrolijk door... Knetter word je er van. Maar goed, als het dan uiteindelijk maar lukt is al het (financiele) leed snel vergeten natuurlijk!

Hier net de tweede DA rekening betaald, zit nu ook aan de 350 euro scan/inseminatiekosten na 2 pogingen (en dan komen daar vandaag, volgende week en de 100-dagen scan nog minimaal bij indien ze drachtig blijft, anders gaat de boel weer verder op tellen). Gelukkig geen merrie op hengstenstation hoeven zetten, zo te horen scheelt me dat al een boel... Wel vandaag te horen gekregen dat volgend jaar de stalling 25 euro p/m omhoog moet ivm de belasting
Maar goed, ze zijn heel erg netjes qua prijs en al heel wat jaren op hetzelfde niveau gebleven dus mag ook niet mopperen
Het moet ja ook uit kunnen.
Maar zulke kosten had bruin hier ook eeeeeecht niet getrokken! Nondejukes 
En een startkaart waar ik welgeteld 1 wedstrijd op heb kunnen rijden want daarna was madam kreupel, ook duur wedstrijdje à 200 euries...