Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BianCatjee schreef:Ik mag gelukkig wel voelen op haar buik en dan legt ze heel lief haar neus tegen mijn hand echt zo van, mag ik ook voelen? Echt zo liefdus wij voelen altijd even saampjes aan beide kanten haha!
Ik ga straks rijden, kijken hoe het vandaag gaat
Ayasha schreef:Die van mij kijkt niet boos gelukkig, wel zie je dat ze wat ongerust is zeg maar.![]()
Biancatjee; Ja ik ging haar op zoeken en ik kom aan haar stal (mocht gewoon door lopen van die man) en ik zie die hooiruif staan en ik zie dat ze een klein wondje heeft boven haar oog, naja wondje, haartjes af en wat rood maar niet echt helemaal open zeg maar. Toen schoot ik al in de lach (tsja ik ken haar nu eenmaal...) en toen kwam de hengstenhouder helemaal ongerust binnen met uitleg dat ze zich gestoten had en dat ie de hooiruif er snel uit gehaalt had want ze had een wondje!
Heb 'm maar snel gerust gesteld dat ik gewoon een erg lompe merrie heb en dat het mij na 5 jaar zelfs nog niet gelukt is om een stal echt Pretty-proof te maken... Gelukkig blijft het over het algemeen wel bij oppervlakkige schade. De diepste wonde die ze gehad heeft was toen ze door haar staldeur heen probeerde te gaan... En ook dat is mooi genezen, toen was het best een lelijke wonde op haar borst (en ze konden het niet hechten door de plek en de hoeveelheid vel dat weg was dus het moest zo genezen) maar daar zie je nu niets meer van.
Maar goed, daarom dus dat ik zo "gelaten" reageerde op het feit dat haar oog dik was..het is niet zo dat ik geen DA laat komen hoor als het nodig is maar in Pret haar geval ben ik vaak geneigd om van die kleine dingetjes eerst maar eens even aan te kijken...