Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kappiegirl schreef:pff ben blij dat toch wel blij dat iedereen zegt dat het wel wat kan hebben stelt toch wel wat gerust. Vrijdag gelukkig de scan en dan weten we zeker of het een brokkepiloot was of dat het een super bungyjumpend vruchtje is.
En wat Juwel voor ons in petto heeft. Weet ik eindelijk ongeveer hoelang ze daadwerkelijk drachtig is. Ze krijgt al een aardige buik echt zo'n peervormige babybuik. Bij hoeveel dagen/weken kon de dierenarts zien wat het zou kunnen worden?
Ben eigenlijk wel heel nieuwschierig of als onze dierenarts dat kan of hij dat dan meteen kan zien.
heb van de week een fabeltje gehoord dat als de merrie een heel lief karacter krijgt tijdens de dracht het een hengst word en als de merrie echt een bitch word het een merrie gaat worden haha dan word het bij Juwel een hengst want die is echt zo nog liever en aanhankelijker geworden als dat ze al was.
En onze grote O'marisa dat is een echte bitch in wording ineens een merrie volgens dit fabeltje dus...
Ik heb de helft van het dekgeld betaald en de andere helft als het veulen een maand is geloof ik dus dat word waarschijnlijk gewoon betalen als ze in de veulenhengstigheid weer word gedekt dat is op het zelfde dekstation dus net zo makkelijk. Heb ook een levendveulengarantie dus als ze een doodgeboren veulen krijgt kan ik voor niets weer terug dekken tot we een levend veulen zullen hebben daar ben ik dan wel weer heel blij mee.
(ben nu al zenuachtig voor de scan van O'marisa heb ik nog nooit gehad...)
pippalex schreef:Scheelt weer, daar had ik ook een beetje op gerekend, maar ineens lag er een rekening op de mat.. Had me nog voorbereid op minstens een paar maanden sparen, kom ik net wat makkerlijker uit, maar helaas.. Vakantie geld weer weg.. haha..