Kitzbi@ Spannend! Belooft dus en leuke dag te worden!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

odique schreef:Essy: Gefeliciteerd met je dametje, hele mooie naam! Hoe is het met de (gecastreerde) kat?
Met de kat gaat het prima, meneer is nog steeds niet binnen te houden, maar hij laat nu wel dagelijks even zijn neusje zien. Komt even snel eten en weg is hij weer. Hij accepteerd de kitten nu ook redelijk, maar denk dat hij het pas echt prima vindt wanneer Dinges niet meer zo speels is. potverdikkie schreef:hoi hoi, tja het afspenen is begonnen nu inderdaad voor een hoop, en het afscheid nemen.......
Wat gaat het toch allemaal eigenlijk snel zeg!

Wat heeft hij?

kan me dan voorstellen dat je weinig behoefte hebt om te reageren.
weer was prima, eerst Relana maar eens lekker gepoetst en gevlochten, toen Deluxe, poetsen vind ze heerlijk, maar het vlechten, pfff wat is dat een werk met zo`n veulen maantjes, Deluxe vomd het in het begin niet zo leuk, het stilstaan was erg moeilijk en het gepruts was ze later moe, mijn zoon hield haar goed vast, toen ik haar gevlochten had zei ik tegen mijn zoon, laat haar maar even los dan kan ze zichzelf even zijn, ging dat dondertje met haar achterhoefje zich aan de manen krabben
om de knotjes los te krijgen, haar gelijk maar weer gepakt en de losse knotjes weer hersteld.
toen de portretfoto`s, Relana was een echt fotomodel, Deluxe vond het belichtings scherm wel erg leuk om mee te spelen unika @ bokt had haar moeder mee genomen, die het scherm voor Deluxe moest houden voor hoofdfoto`s, maar Deluxe liep steeds sneller naar het scherm en unika`s moeder, die steeds sneller achteruit liep en bijna viel, maar uiteindelijk toch mooie foto`s gemaakt.

Maar misschien heeft iemand anders het nog vast gelegd!
Die was vooral heel nieuwsgierig en liet zich uitgebreid aanhalen door hem

Komt vast goed!
Hij heeft wel humor