@Jana_en_ik: Heey buuf, jij ook hier... heb naast die rose nog 3 andere veulenhalstertjes hoor
n blauwe, n zwart leren en een beige met donkerbruin+bijpassend lijntje... (2 gekregen en 2 zelf gekocht)
Hoop dat Cuba zo vriendelijk tegen je blijft doen nu ze je niet meer aan kan vallen via de voerbak
@Hollybollie: Is zeker een fijn gevoel om het veulen te voelen bewegen, mijn maag draait af en toe ook wel om bij sommige onderwerpen in hdie boeken maar ja is wel leerzaam.
Die foto van Cuba's onderaanzicht neem ik omdat er mensen zijn die zeggen dat ze nog een strak lijntje heeft maar als ze deze foto dan zien is het ineens een MEGA buik
Verder hier geen nieuws, gisteravond nog even langs stal geweest om cuba's voer voor vandaag klaar te hangen (krijgt nu weer 3 kilo merriebrok per dag) en even wat warme slobber gevoerd met de dagelijkse wortels en appels... ze eet op het moment weer goed en ik hoop dat ze dat nu blijft doen want ik kreeg er slapeloze nachten van toen ze niet wilde eten. cuba's beeb was erg actief en dat vondt ze niet zo fijn.
Met mn andere paard gaat het weer goed, ben weer rustig met hem aan het trainen en zijn rug is al bijna helemaal genezen... hij staat sinds vorige week ook weer onder een (oude) staldeken omdat hij het met zijn zomervachtje erg koud had