Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Door wie heb je je merrie laten dekken?
Ods schreef:
Vrijalover; ik hoop niet dat je gelijk krijgt, Sim krijgt vast een heel normaal veulen.....bruin mag wel maar kleine pootjes, geen nek en een grote kop![]()

*kuch*
Parcival zeg je? die moet ik eens opzoeken!!

en ze heeft vandaag nog voor de slee gelopen (terwijl ze dat helemaal niet kent mennen ook niet etc.)
Fnanne schreef:@ Ods, heb foto's van Parcival geplaatst bij dit topic:
viewtopic.php?f=59&t=369744&start=0
Scheelt wat zoekwerk

!
Die laatste is leuk 

? 
Odess schreef:Ja Odess is vandaag precies 300 dagen heen. En natuurlijk wil ik meeten. Ik hoop alleen dat ik jou dan ook mijn veulentje kan laten zien... (Sorry, loop me erg op te naaien, vorig jaar heeft Odess het veulen verloren)
Wat leuk dat jouw merrie ongeveer om dezelfde tijd is uitgerekend!

Ik heb het wel met je te doen nu hoor... Ik hoop echt superhard voor je dat Odessa de billen nog even hard tegen elkaar knijpt! Ik duim voor jullie!
!
.
!
.
! Hihi.. Werken nu je nog kan ~~)>
Enne... war blijven die foto's???
Ze stond net lekker rustig te kauwen en deed alsof er niets aan de hand was. Ik ben hartstikke verkouden dus ik heb met haar afgesproken dat het in ieder geval vanacht niet komt. Bovendien is haar stal ook nog steeds veel te klein... Bahbahbah, wat een rotsituatie zeg! Maar ik blijf hopen... Misschien houdt ze het nog wel 3 weken vast! 

.
.