Prachtige merries Dustinlover, vooral die zwarte. Ik hou wel van blesjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KahluaB schreef:Ik vind het best knap dat er 3 mensen kunnen zien dat de zwarte merrie van Dustinlover zo mooi/het mooist is,ik kan nl een paard van een halve schuin genomen foto niet beoordelen..![]()
(ik twijfel er overigens niet aan de ze mooi is hoor)
KahluaB schreef:Ik vind het best knap dat er 3 mensen kunnen zien dat de zwarte merrie van Dustinlover zo mooi/het mooist is,ik kan nl een paard van een halve schuin genomen foto niet beoordelen..![]()
(ik twijfel er overigens niet aan de ze mooi is hoor)
Cynthia82 schreef:Ook dat en we zeggen zo vaak 'mooie merrie!' 'mooi veulen!' Gewoon omdat we ze mooi vinden, niet omdat we hier paarden keuren/beoordelen.
Ayasha schreef:Het vosje is prachtig, absoluut, hele mooie pony (zou 'm zo op stal willen terwijl ik niet eens van vos houdt.)
Maar laten we wel eerlijk zijn: Een zwarte heeft op één of andere manier altijd een zekere aantrekkingskracht.![]()
Mooi hoofdje heeft ze, vindt het hoofdje van het vosje van wat ik zie wel chiquer maar dat kan ook aan de foto liggen!
Hier kreeg Terror gisteren een complimentje van de mevrouw die onze camion over koopt.
Selente schreef:![]()
Lol... lekker is dat, mag ik alleen nog iets mooi gaan vinden als ik het groter geheel kan zien.![]()
Spannend Wisanda, genoeg eitjes om tot een groot succes te groeien! Hopelijk neemt er eentje de leiding.