Mijn god... ik begrijp echt niet wat er dit jaar aan de hand is... Ik duim toch maar Kelly
Jaagt me de stuipen op het lijf voor de nakende bevalling van Esquina (zeker omdat ze al de hele week geen brokken meer wil eten, enkel gras en hooi...)
hinte
Geplaatst: 07-04-17 17:30
Pffff, hopelijk gaat het mee vallen.....
Kabayo
Geplaatst: 07-04-17 17:31
Oh nee he Kelly... Dit voeld niet goed... Niet alweer ellende... Sterkte en succes. Komt er een dierenarts?
Ml wat een geweldig knap veulen
DL jeetje wat een uier. Kan idd nog wel wat voller
Dirkje is net opgehaald, kan nu s'nachts rustig slapen Vandaag paarden weer uurtje in het land gehad, daar word je toch weer wat happy van..
Zullen we mega meeting houden met alle veulens van DBT, kan ik even knuffelen nee grapje is niet te realiseren
Oei Kelly... Dit is niet zo'n goed nieuws... Hoop dat het meevalt!
Kabayo, net jouw topic gelezen.. Had bijna de tranen in mijn ogen..
Hoop dat Dirkje weer een goede pleegmama zal vinden. Het is dat die van mij geen melk meer heeft, anders was hij van mij welkom. Maar heb natuurlijk ook geen nageboorte meer. Te lang geleden dat die van mij een abortus heeft gehad.
Nu hopen voor iedereen op meer geluk dit jaar! Wil niet nog meer slecht nieuws horen
Kabayo, als je ooit in de buurt van Lelystad bent kom je maar lekker knuffelen hoor, Cashmiro is gek op knuffelen.
Doodeng Kelly, k duim voor dat alles goed is
Joto
Geplaatst: 07-04-17 18:01
Ik duim Kelly! Veel sterkte wat een pech
Altijd welkom hoor Kabayo! Hier verwachten we 2 bonus veulens, die willen vast wel geknuffeld worden
Faline
Geplaatst: 07-04-17 18:01
Ik zeg net tegen kelly, durf het topic gewoon niet meer te openen bijna. Wat een ellende.
Kelly en ik zijn hier nog aan het wachten op de dierenarts. Het lijkt dan ook allemaal veel te lang te duren hé.
Had van de week nog onder delphi gekeken om te vergelijken met Nina die tegelijkertijd uitgerekend is. Leek prima, beetje meer uier dan Nina maar niet alarmerend. En dan vandaag dit.