Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
polleman schreef:Scooby007 wat een knappert!
en kleintje laat meteen de zwangerschap buikje er af lopen.
janflicka buik begint aardig te zakken! en bij de billen kan je ookal goed in drukken.
blijf gerust berichten plaatsen!
Al reageren we soms niet we bekijken het wel weten dan alleen niet zo goed wat op te zeggen.
En zoals ik een paar dagen niet online ben geweest reageer ik niet op iedereen maar alleen op geboortes anders kan ik soms 20 pagina`s reageren dat is ook niet overzichtelijk!!
linda2008 wat ene boefje is het al.
OnzeToppers merrie lijkt inderdaad behoorlijk afgevallen,
misschien is veulen anders gaan liggen? wat krijgt ze te eten>?
Diane_Basje ziet er goed uit uier begint al te vullen bij de dames van jou!
zal binnen kort wel baby boom zijn bij jou!
rooslover hopelijk gaat het weer wat beter met je oude pony?
Cemlys dat is schrikken! gelukkig gaat het nu beter met haar,
Joyceee86 & Nicole288 toch gefeliciteerd met het veulentje al is de merrie pas geleden verkocht!
lizze12 gefeliciteerd gelukkig ben je niet naar de verjaardag gegaan!
Tinniie spannend op naar 2016 al weer.
Vitaquilla misschien krijgt ze last van de maag van de brokken dat ze daarom nu hooi eet, kan best zijn dat ze straks gewoon weer brokken eet.
jobamara ik heb vorige x foto`s genaakt voor een plakboek, en nu ga ik dat weer doen,
en dan is ook wel is leuk om de foto`s te vergelijken.
weet niet hoe oud het meisje is misschien met haar naar een dokter gaan?
normaal gesproken moeten ze je aan de telefoon helpen.
Hopelijk kan het kind wat steun bij jou krijgen en dat ze zich bij jou veilig voelt en altijd bij je terecht kan maar weet niet hoe dicht bij je staat?
Buenootje wat fijn dat de fokker even langs komt,
misschien heeft de merrie meer tijd nodig om veulent klaar te maken voor de geboorte,
sandra8 dat begint spannend te worden!
CedricVT het is niet helemaal goed gegaan kleuren zijn weg zal zo even naar kijken,
Jenniej hopelijk is er bij jou nog meer vorderingen!
OnzeToppers schreef:romyrieco schreef:mijn pony was woensdag al uitgeteld alleen dat gaat nog wel een weekje duren helaas... alleen ze schuurt heel erg, hebben daar meer paarden last van?
Hilandra had dat vorig jaar tijdens haar dracht. Sweet Itch werkt hier perfect tegen! Komt door de hormonen.
Manda schreef:Cemlys had je merrie verhoging? Hoe gaat het nu? Prachtig mannetje hoor![]()
Onze kleine Emma had afgelopen woensdag haar eerste echt fotoshoot en ik moet gewoon alvast wat delen, ze was hier 2,5 dag oud, wat een poppetje he![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Manda schreef:Cemlys had je merrie verhoging? Hoe gaat het nu? Prachtig mannetje hoor![]()
Onze kleine Emma had afgelopen woensdag haar eerste echt fotoshoot en ik moet gewoon alvast wat delen, ze was hier 2,5 dag oud, wat een poppetje he![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]