Duimen voor een klein wondertje maandag, en anders een mooi ei.
Ik duim voor je mee maandag!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caesar schreef:Jeetje cemlys, die merries. Heb je de mogelijkheid met een andere hengst? Soms willen de hun partner in spe niet maar wel andere.
Chrissy ik hoop dat je merrie opknapt en alles met een sisser afloopt. Al is het wel balen dat je ook niet weet wat het kan zijn...
Sterkte meiden!
Oh ja las nog ergens iets over exceem. Is een absolute No Go. Nooit doen.
Cemlys schreef:Grappig want dat verschil zag ik ook. Maar eerste veulen was ook gelijk de eerste keer. Deze keer was ze veel zwaarder. Eerste keer zag ik ook amper het veulen bewegen en toen werd het een merrie. Nu zag ik hem veel vaker bewegen en werd het een hengstje.
Vesceron schreef:Wat grappig dat yolooo de minste kans heeft op smokey black, en dat terwijl die dat gaat worden!!
AniekR schreef:En mooie foto van die embryo op 63 dagen dracht zeg! Lies zit vandaag op 64 dagen, dus kan me nu voorstellen dan er ook zo'n dingetje in haar zit(al dan niet in merrie-variant
)
Cynthia82 schreef:AniekR schreef:En mooie foto van die embryo op 63 dagen dracht zeg! Lies zit vandaag op 64 dagen, dus kan me nu voorstellen dan er ook zo'n dingetje in haar zit(al dan niet in merrie-variant
)
Gaaf hè? Het idee dat er nu al een heel paardje in je merrie zit(bij jou dan een merrie
)