Ze eten ook altijd uit dezelfde bak, ik neem de moeite niet meer om het in aparte bakken te doen haha
Fotsy
Geplaatst: 03-12-14 22:38
dat moet ik niet proberen hoor, mijn alpha merrie duld niemand in haar bak of in hun eigen bak asociale merrie , alleen als het haar uitkomt, moet haar schoothondje aandraven om eens te krabben.
Hahaha, pepper is net zo. Ik moet altijd eerst over een viaduct vanwaar ik de pony's kan zien. Dan staan ze allemaal gezellig bij elkaar. Maar zodra pepper mij ziet komen dan moet alles en iedereen op minstens 10 meter afstand gaan staan want anders krijgen ze tanden in hun lijf waar ze maar bij kan.
herkenbaar die vriendelijke merries haha! Hoop dat mijn meisje vriendelijk is na de dracht tegen haar vriendjes..
pretty
Geplaatst: 04-12-14 10:54
DL haha wat een enthousiasme Ik ga ook eens datums gaan uitrekenen en bijhouden in mijn onderschrift,lekker handig!
Joyce ze heeft toch ook al een lekker buikje! Benieuwd of er weer zo een reus zal uitkomen straks!
Inowa wat grappig dat buikje dat vanonder de deken komt piepen!
Hier heb ik ook een aantal dominante merries als het eten in de paddock verdeeld moet worden. Mijn grote merrie heeft haar eigen bak en dan is er nog een bak die voor Clio en Vera is en waar niemand anders uit mag mee-eten en dan nog een bak die Karin helemaal voor haar eigen houdt grrr... Wat is dat met die grullo merries en eten?? De rest van de merries moet het dan doen met hetgeen ze vast kunnen krijgen,maar ik smijt nog wel één en ander in het rond in de paddock,als een Piet met zijn strooigoed.
Eilinora
Geplaatst: 04-12-14 11:20
Ik heb vanmorgen een betere foto gemaakt, aagje 5 maanden drachtig.
Poeh die heeft echt al een buik idd!! Ga vandaag fotos van Mierela weer proberen te maken van der buik
Eilinora
Geplaatst: 04-12-14 13:05
Robynn schreef:
inowa Mooi buikje! Zie dat ze dezelfde pleeborstel-staart heeft als Khaleesi, ook wat last van jeuk?
Ow nee dat zit gewoon een beetje in de war door Haar deken. Ze schuurt gelukkig niet.
Eilinora
Geplaatst: 04-12-14 13:11
Fotsy schreef:
Die woont nu in luilekkerland zeker?
Eigenlijk wel ja haha, de bofkont in kudde op een hectare land. Ik voer joy al merriebrok omdat ze dat duidelijk nodig heeft en aagje eet daar natuurlijk bij mee. vind ik niet zo erg, aagje was nogal echt in sportconditie toen ze kwam en dat is niet zo goed voor drachtige merries.
hier is het verschil goed te zien, eerste foto is van 17 november en 2de foto vandaag 4 december
Djoena
Geplaatst: 04-12-14 13:40
inowa schreef:
Robynn schreef:
inowa Mooi buikje! Zie dat ze dezelfde pleeborstel-staart heeft als Khaleesi, ook wat last van jeuk?
Ow nee dat zit gewoon een beetje in de war door Haar deken. Ze schuurt gelukkig niet.
wow Melanie ook duidelijk aan welke kant het veulen ligt.
Even de merries in mijn onderschrift gezet,de rest volgt wel wanneer er duidelijkheid is. Nikita zou uitgaande van 340 dagen uitgeteld zijn rond 13 maart en Lisa rond 28 april. Echter Lisa heeft nog nooit voldragen en uitgaand van 320 dagen is ze dan uitgeteld rond 8 april. Kan mooi bij elkaar liggen die 2 want Nikita ging haar vorige dracht overtijd.