Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dustinlover schreef:Ik zit ook net te kijken olijf jij had dat gave vospaard!! Vond die echt machtig mooi!! Ik ben zelf ook 1.85 en heb een paardje van 1.63/1.64 wat dus niet echt bepaald mooi is.. Vandaar dat ik nu een merrie veulen heb gefokt met een hengst van 1.70 met zijn 2 jaar in de hoop dat het nu wat groter word..
Ik heb nog geen een veulen gevoeld
Dustinlover schreef:Ja mexx maar fab is zo'n luxe dier om dan nog te zienen uier heb ik gelukkig bij haar nooit geen last van gehad.. mag ik altijd aanzitten.. naja oke op den duur word ze er een beetje moe van als ik op het eind iedere dag 5x per dag eronder hang
maja dat doe ik bij mijn mini's ook op het eind
ShamalArabs schreef:Ik ben ook van de kleine paardjessowieso ben ik nog geen 160 hoog dus ze zijn al snel groot bij mij
enjoy86 schreef:Is er trouwens iemand bekend met het Rheinische stamboek?
Mijn merrie is Rheinländer, dragend van Special Agent Amour (is ook goedgekeurd voor Rheinland.)
Voor mij is het de eerste keer dat we een veulen fokken.
Moet ik nog iets doen voordat het veulen komt? wbt paieren/paspoort enz. Zo nee, hoe werkt het dan precies als het veulen er is?
CrazyCat schreef:Zeker veel grote dames hier nog zo'n slungel van 1m83. Ik hou alleen niet van grote paarden en heb gangenpaarden van 1m53 en 1m56.
Hier op mijn merrie van 1m56
[ Afbeelding ]