ja hele blije pony, ze vindt buitenritten geweldig dat kleine ding . Wou dat ze een 20cm groter was, is zo mijn type pony , flink wat pit en karakter in, maar wel heel eerlijk. Ze vindt tegenwoordig alles wat te dicht bij haar kont passeert irritant, paarden, maar zo ook de vrachtwagen op buitenrit, wou ze die ook even elimineren haha, kon haar er gelukkig netjes doorrijden
het schiet allemaal weer op!dag 133 voor Ravina vandaag
ik was weer thuis en heb haar buik bekeken,en nu leek er een soort 'streep' over haar flanken te lopen,heel apart verder leek ze wat dikker,maar echt zien,nah een beetje misschien
namen moeten we nog eens gaan bedenken idd maar ik denk dat ik wacht tot het veulentje er is, of er moet echt een fantastische naam voorbij komen. Ik schrijf meestal wel wat op als ik wat leusk zie, en dan kunnen we altijd nog zien of het erbij past als het eenmaal geboren is. Voor mijn vorige veulen ( al weer twee jaar geleden) had ik wel direct een naam. En die past ook helemaal bij hem
Gisteren een mijlpaal, Venus 4 maand drachtig... Namen hebben wij ook al, maar als het niet bij het veulen past wordt het alsnog iets anders verzinnen, meestal bedenk ik pas een naam als ze geboren zijn, maar dit jaar heb ik alle namen al klaar...
ArabianRanch
Geplaatst: 04-10-10 11:28
Ik zal vanmiddag eens foto's plaatsen van de dames. 7 mnd. dracht (Samya) / 3 mnd dracht (Aicha) en 6 mnd. dracht (Majidah)