Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Suffie gefeliciteerd met je kleine wonder!!!! Ben benieuwd of er stiekem morgen toch een plekje extra op zit
!!
). Draakje gaf aan dat het gewoon volgens schema gegeven moet worden, alleen zou Porva dan half april moeten hebben. Nu is ze de 21e uitgerekend. Is dat niet te dicht tegen de bevalling aan om een kuur te geven? Hoeveel weken kan je het beste tussen de laatste wormkuur hebben e de uitgerekende datum. Dan geef ik haar nl gewoon eerder...

)
(straks de biest erin en de test omhoog)Neonlight schreef:Goeiemorgen! Rustig nachtje zo te zien, geen veulens.
Ik ben nu aan het wachten op Gem, we gaan zo hengsten kijken.![]()
Dus als er wat leuks tussen zit zijn jullie volgend jaar weer de klos, zitten wij weer hier in het DB-topic.
! suffie schreef:Hier is de ooievaar vannacht ook langs geweest![]()
Wiske heeft een mooi hengstveulen gekregen, alleen de kleur
![]()
![]()
De hengst is getest op homozygoot bont en de uitslag van dit DNA onderzoek is dat alle nakomelingen 100% bont zullen zijn. Onze kleine man is "helaas" vos, met 2 witte achterbenen en een bescheiden bles, maar gezond en dat vind ik het allerbelangrijkste
Foto's volgen binnenkort

quintusgl schreef:Ze heeft 8 weken geleden een gehad die 12 weken werkzaam is (iig na 12 weken weer ontwormen).
Dan zou ze over 4 wkn weer moeten en dan is ze ook uitgerekend. Dan zou ik denk ik gewoon wachten tot veulen 10 dgn oud is. Komt het eerder dan kan ze dan op 10 dgn mee, lijkt het tegen de uitgerekende datum echt nog helemaal nergens op dan gewoon doen.