Claucarlien Lief dat je het vraagt. Op sommige gebieden gaat het beter maar vrees dat ik nu nog een fikse keel ontsteking erbij heb gekregen, morgen weer naar de dokter. Je merrie daar rekt het nog aardig met harsen enz.
Kabayo de eerste merrie hier is morgen veilig dus zijn er bijna

Cindyrella welkom en wat leuk een trekpaard

Ladygiroc Wel grappig van die dartmoor. Nu moet zeggen dat de pendel ook reageert bij mijn ruin

JennyK Balen zeg van de peesblessure. Kun je idd niet een ander paard naast haar zetten zodat ze rustig blijft? Desnoods idd telkens afwisselen tss paarden?
Mirjamalvaro Je merries hebben al flinke buikjes

Ladonna75 flinke buik zo van onderen af

Knolselder Wiske haar uier ziet er veel belovend uit. Ben benieuwd of je deze week het 4de veulen mag verwelkomen.
Kiko klinkt beetje spannend met je merrie zo. Hopelijk blijft alles rustig en kun je aftellen zonder zorgen naar de bevalling.
Sabbuh is idd altijd even zoeken voor je een ritme kent. Kan je aan de uier zitten? Anders zijn ph testen nog een optie voor het beter te zien aankomen.
Am_horse Gelukkig is Nigrante goed genezen. Vorige x was wild thing iets eerder met uier zeker?
Isa_sofie Ze maakt het spannend bij jou. Ik gok dat je heel snel een veulen gaat hebben. Als ze alles een beetje volgens het boekje doet tenminste

Seven Balen zeg dat de camera's het niet doen. Hopelijk is het snel terug opgelost.
Tj_stables Ze krijgt het al vroeg wat lastiger ermee dan. Zo te zien heeft ze zich ook goed gepaneerd

Hier is Fleur morgen 320 dagen. Haar uier begint eindelijk wat te doen nu. Nog super rustig aan maar zit beweging in. Zij is een Maiden dus ben benieuwd hoe ze het allemaal gaat doen.

Lijst veilige merries
Pony's vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen
Luna2006 - Meesje - 305 dagen
Knolselder - wiske - 326 dagen
Tinniie - Jade - 326 dagen
Isa_sofie - Misty - 327 dagen