Melissa, wat zuur zeg

Knolselder, zo dat zijn er aardig wat! Ik hoop voor je dat het toch nog gaat lukken met Lonneke

Gaat al lekker snel bij Zilver zo, 70 dagen

Sam_Elena, deze vraag bedoel ik echt niet banketstaaf, maar waarom fok je dit jaar al met de merrie als je haar zo mager hebt gekregen? Ik had denk ik eerst zeker een jaar in de merrie zelf gestopt namelijk

Maar goed, nu is ze drachtig en je bent er wel serieus mee bezig heb ik het idee.
Nu je reden tot dekken gelezen. Nooit van gehoord als reden tot dekken.
Ik zou vooral zo veel mogelijk goed kwaliteit ruwvoer er in stoppen. Dat is toch altijd nog het belangrijkste.
Eef_Bam, wat verschrikkelijk balen

Eretria, ik ga met superpony mee. Wacht eerst maar af of je haar drachtig krijgt, daarna heb je nog 10/11 maanden om alles te bedenken.
Mirjam, ik vind het echt heel raar gaan bij jou. Ik zou volgende keer echt kiezen voor én een hengst én een station waar je iedere dag bij terecht kan.
Mooney, ik vind die enquette leuk om te doen hoor! En succes dinsdag!
ZwarteHeks, hier ook nog een keer gefeliciteerd!!

Dennenboom, wat erg!

Gefeliciteerd Vienna!

Nou zeg AM, dat zijn niet de berichten die we willen horen

Thirza, dag 120 al!

Fi zit nu op 47 dagen en ik laat haar alleen eind september nog scannen. En eigenlijk ook alleen omdat Idris dan toch ingeënt moet worden en ik de voorrijkosten toch al kwijt ben, dan kan die € 30,- voor de scan er ook nog wel bij.
Myrthe, wat een fijn nieuws

Gefeliciteerd MDW!!! Ik vind Golden Daim een hele gave hengst!
Gefeliciteerd Melissa, ook al zo'n knappe hengst!

En sterkte met je merrie

Hier hobbelen we een beetje buiten met z'n viertjes