Wat een leuke foto's weer van Mick, ben blij om te zien dat het goed met hem gaat.
Knolselder, lijkt altijd wel zo te wezen, boefjes zijn het.
Hier geen volle maan veulen vannacht, of ze moet opeens heel veel haast krijgen (maar daar geloof ik niet in). Uier wel weer wat voller dat vanmorgen, maar nog niet vol genoeg.
Fotsy
Geplaatst: 23-03-16 22:06
Kan nog voller Kiki en speentjes beetje meer uit elkaar.
Fotsy, klopt hoor, daarom zei ik al "gen volle maan veulen hier".
Dat iedere keer naar de uier kijken is wel een beetje een tic aan het worden Iedere keer als ik op stal ben is dat zowat het eerste wat ik doe. In het begin had Bo zoiets van, hey wat ga je nu weer doen" en nu zie je d'r denken "pffff moet je nu alweer gluren" en gaat door waar ze mee bezig was
Haha Kiki herkenbaar!! Star was weer terug gelopen in uier maar nu toch weer beter gevuld. Helaas ook nog lang niet vol genoeg en ze maakt het ook nog helemaal niet spannend Die gaat vast weer de volle 340 dagen dragen
Mooi uiertje, Vulina! Dais moet nog 7 weken, maar ook ik duik al iedere keer onder haar buik
Fotsy
Geplaatst: 23-03-16 23:16
Cynthia doe ik ook al standaard smorgens en savonds, besmettelijk Elsa moet ook nog zeker drie- vier weken tot ze veilig is, smorgens zie ik nu al wat grotere uier die savonds terug leeg gaat maar iedere morgen terug vult met wat extra. Spannend.
Oh Linda ik dacht dat star nu wel al bijna klaar voor was.