Rijden af en toe lekker buiten en dat gaat goed..
Hahaha die foto met die liksteen is geniaal!!
Achja is toch lekker als ze vies zijn, dan hebben ze het in ieder geval fijn buiten!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Jammer AZ of niet natuurlijk net hoe je het inderdaad bekijkt volgend jaar is het al weer bijna en nogmaals april en mei zijn echt vaak de beste maanden ik zou dan weer een poging wagen dan heeft voor ze voor nu echt even de tijd op goed te herstellen en weer regelmatig hengstig te worden. Helaas heeft Sil dikke benen achter dat heeft ze wel vaker in de dracht alleen dan als we met de merrie brok beginnen het hooi was wel wat rijk had ik het idee. we hebben nu anderen balen dus ik hoop dat het nu weer beter word ze loopt er verder wel goed mee heb lekker even een rondje park met haar gelopen.
Hij is flink fit aan het worden, mooie stouterd
Best wat pus en werking in de wond, meer zwelling ook. Nu een ander soort wondgaas erop en afwachten. Gelukkig is hij zelf optimistisch en lijkt het hem allemaal niet veel te deren.
Gekeken, mooie merrie hoor
Ik kan niet wachten wat eruit komt!

En gek op suikerbieten

Erg vroeg (136 dgn vandaag), maar ze wist het zeker, dus wel erg leuk en geruststellend voor mij ook. Zelf ook maar eens proberen...
anders wacht ik tot na de dracht. 

Ze was vandaag weer wat knuffeliger!
Zelfs de ruin mocht bij haar komen eten! (en werkelijk, dat is een wonder!!) Even lekker uitgebreid gepoetst en geknuffeld (gelijk gebruik van maken nu ze het zo fijn vond) en natuurlijk weer even samen veulen gevoeld, en.... ik heb het veulen voelen bewegen!!!!
Zo gaaf!