Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LiiNd_Y schreef:damm dacht ik eindelijk een camera te hebben voor wessa...is bereik niet groot genoeg
terwijl er bij stond dat je 150 meter bereik had met muren en 300 zonder muren..
en we hadden maar een afstand van 50 meter ofzo.. :S
dus er is iets niet goed...
echt balen
LiiNd_Y schreef:damm dacht ik eindelijk een camera te hebben voor wessa...is bereik niet groot genoeg
terwijl er bij stond dat je 150 meter bereik had met muren en 300 zonder muren..
echt balen
Marlis schreef:inderdaad een flinke uier van zilver, stuk meer dan peeps op 310 dagen
Steffi_H schreef:LiiNd_Y schreef:damm dacht ik eindelijk een camera te hebben voor wessa...is bereik niet groot genoeg
echt balen
Wat vervelend! Maar misschien dat het beter gaat als je hem aan een raam zet?
Mijn camera had ook een slechter ontvangst als ik die ontvanger gewoon naast een muur zetteus nu bij de raam en dat gaat super.
Verder nog hele leuke foto's gezien! Neon is nog steeds erg bescheiden zeg, en dat na 6 veulens.
Flinke uier heeft bibi! Ben benieuwd wanneer ze gaat.
Ben benieuwd naar die shoot van peepsje!
Neonlight schreef:Ah, dat was dus ook daarvoor dat je een andere hoefsmid ging vragen, je had al iets erover gezegd. Heel verstandig, want dit lijkt zo wel een graasvoetje te worden. Lijkt me raar dat er niets aan gedaan hoeft te worden. Nu kan het nog gecorrigeerd worden.
annastasia schreef:Wat een lekker weertje zeg!
Wij hebben op stal ruim 2 uur buiten gezeten, en ook buiten koffie gedronken.
Heb besloten vanaf vandaag geen deken meer om te doen, stel je voor dat het veulen komt en verstrikt raakt in de singels.
Wat een mooie foto's Jenny, zo te zien heeft ze er wel van genoten.
Marlis wat een verschil zeg in voor en na, er blijft haast geen uier meer over.
Cynthia leuke auto om te zien (peugeot is niet mijn auto).