*duimt voor mooi weer tijdens fotoshoot van Deluxe*
Essie: Foto?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Twinklebel schreef:Ik ben gisteren bij Richtje geweest om Balder te bewonderen, heb even fotootjes geschoten om te laten zien hou schuw hij is en dat hij helemaal niet van knuffelen, kriebelen en aandacht houdt.
Hij is gruwelijk brutaal, maar heeft ook heel veel respect voor zijn moeder en voor mensen

)
En brutaal zat ook zo te zien
hij lijkt ook goed aan de maat.
Sun zou afgelopen zaterdag weg gaan, maar ik werd gebeld of dat ik ook volgende week donderdag kon (vandaag dus) nouja ik had het liever eerder geweten omdat je toch (en vooral de kids) naar een datum toeleeft als dat dan opeens weer wat anders wordt vinden ze dat toch moeilijk (de kids) het is toch een onderdeel van het gezin hè. Ze zijn zo mak en vriendelijk!
Sterkte met het afscheid nemen!

Was alweer een paar weken geleden en ging zelfs nog weer beter dan toen, nu een aantal keren achter elkaar aan en af gedaan en dat ging goed. Alleen het veulenhalster (grote maat, de kleinste HH pastte al lang niet meer
) was net wat te krap voor Dupona, dus die heeft vandaag al een maat pony om gehad, met schuif aan het kopstuk ipv gaatjes, dus daar klein gezet en dan leg ik in het stukje onder de keel een knoop, werkt altijd prima, dan is alleen de neusopening nog iets groot, maar ze hebben het toch verder niet om, alleen met oefenen.
Dat is bij Balder gelukkig ook allemaal geen probleem. Die kan ik gewoon in het land het halster om doen 
Hij gedroeg zich voorbeeldig
Hoewel ik natuurlijk wat bevooroordeeld ben
Een maand geleden moest ie er niets van weten in het land, vorige week kon ik het gewoon om doen.
Nicole288 schreef:Depona had ook een navelontsteking en die hebben we met spuiten wel op stal in de houdgreep genomen maar geen halster om, dus die link heeft ze nooit gelegd.