Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) tot 1 januari
'Tja nu weet ik het ook niet meer
wat moet ik nou aan houden
Als de verklaring klopt, dan is ze 23 juni drachtig geworden, het is wel natuurlijk gebeurd, ik heb begrepen dat ze een tijd in het land gelopen heeft met de hengst en andere merrie's. Nou wie geeft mij raad 
) en 28 dagen is wel groot he, ik denk dat je dan eerder de kliniek mag geloven.
ik moedig ze alvast aan
Farada_Arabs schreef:@ shamalarabs
Foto's zijn geweldig nu is het idd tijd om af te tellen. Zeker voor Njadien en Shanaya ..
![]()
ik moedig ze alvast aan

Tijdens die dutjes, dan ligt ze meestal, en dan droomt ze ook erg vaak. Gister had ze wéér zo'n wilde droom, alles bewoog en schudde, haar oren vlogen afzonderlijk van elkaar alle kanten op, haar gezichtsspieren bewoog ze en haar benen en kont en alles eigenlijk... En dan komt mawiyah verschrikt bij haar kijken en dan schrikt ze wakker en jaagt boos wietje weg omdat ze haar stoorde...
Cheveyo schreef:Weet niet of ik het al eens gevraagd heb hihi, maar wat is jullie reden van deze vroege dekkingen/bevallingen in het jaar?
Shanaia had al eens KI niet aangepakt 2 jaar eerder van een andere hengst, dus ivm dat hallim nog weg moest zijn we bij haar eerder begonnen voor de zekerheid, stel dat ze niet zou pakken enz. maar dat bleek niet nodig, zij was ook gelijk drachtig
Ja dat is hoe het kan lopen idd. Speen jij dus af met 4 maanden?
(opgezette klieren) en zag toen pas het aantal dageCheveyo schreef:en alles was toch spoedig drachtigJa dat is hoe het kan lopen idd. Speen jij dus af met 4 maanden?
Het word je altijd zo ingepeperd dat het slecht is om een veulen vroeg af te spenen, maar in dit geval ging de merrie er bijna aan onderdoor, dus ik luister niet meer naar anderen maar vertrouw op mijn eigen gevoel 

Nicole288 schreef:jennyk: Het verschil tussen een scan op 8 dagen dracht () en 28 dagen is wel groot he, ik denk dat je dan eerder de kliniek mag geloven.
Als ze gewoon in het land liepen hebben ze mss opgeschreven wanneer ze de hengst er voor het laatst op hebben zien klimmen, maar als zij dat drachtig en wel nog gewoon toelaat kan het al lang eerder gebeurd zijn