ChristaMoor schreef:Wie heeft er een
baby-toeter
Ik denk dat ik wel iemand weet
. Nog een paar maandjes
. Ben trouwens ook wel benieuwd of je er iets mee kunt bij een paard.
@Terrorita: Valeur kijkt ook nog vreselijk "bleu" uit haar ogen. Hoe oud is ze?
@Marije: meen je dat serieus? En als je vergelijkt met foto's van vorig jaar? Dat zou een tegenvaller zijn zeg
...
Ja, Lee is al zwaar he
. Zou ze te veel eten
Is eigenlijk niks voor Lee, maar momenteel is alles wat eetbaar is van HAAR HAAR HAAR
. Ze is werkelijk vreselijk in de groep!
Overigens heeft Lee ook steeds last van haar voeten als ze drachtig is. Mijn "voerboer" zei dat last van de voeten samen hangt met de veranderingen in de baarmoeder. Of het vocht is, weet ik niet, maar een merrie met baarmoederproblemen (bv doordat ze aan de nageboorte is blijven staan) raakt ook vaak hoefbevangen. Een verband is er dus zeker wel. Mijn voerboer heeft me aangeraden Lee twee keer in de week slobber te voeren om de werking van de dikke darm te stimuleren, omdat ook deze samenhangt met de voeten. Dat wist ik idd ook wel: alles wat niet verteerbaar is komt in de dikke darm en als die er niks mee kan gaat het als "gif" het lichaam in om vervolgens tot problemen te leiden in de voeten van een paard.
Veulenhalster had ik natuurlijk al
maar ik heb een nieuwe gekocht toen ik op uitverkoop was bij een grote westernzaak. Blauw. Vond ik de mooiste kleur voor een vos (want dat ga ik krijgen) en bovendien heb ik het gevoel dat het een hengstje wordt
.