wilde gewoon zeker weten dat ze alles aankon Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wilde gewoon zeker weten dat ze alles aankon 

Maar geen nood hoor! Mijn Shet heeft 2 halsters en eentje daarvan past vast wel het veulen in de eerste levensdagen 
) maar dat werd niet gewaardeerd
Beentje omhoog, boos achterom kijken. Totdat ik met de rubberen rosborstel aan kwam zetten.... Want "oooooooohhhh, dat was lekker!!"
En toen mocht ik er dus wel weer aankomen 

je hoort dan eerder: het houdt haar in conditie en ze vindt het nog leuk, dus het kan nog wel).
boeie schreef:mij merrie zit vandaag op de helft

) Een maand is ook best krap aan, waar laat je het veulen dan?
in april
Hollybolly schreef:dan is ze gelijk met mijn merrie marjannetjuh, mijn merrie is namelijk op 2 april uitgerekend
is bevestigd, door Riemer fan Henswoude!!
en ze is al een maand drachtig! 
Ach.. het is lekker dat ze met dit weer nog gewoon buiten mogen staan, die van mij zien er af en toe ook zo uit hoor
Ze hebben trouwens wel hele mooie buikjes al! En ik vind dat jou merrie er ook al een wat dikker uit ziet als de eerste foto's die ik van haar heb gezien
Ik had vorig jaar ook een roze merrie en veulen halster! echt zo'n heel schattig baby-roze
En ik kreeg gelukkig ook een merrieveulen dus die hoefde zich nergens voor te schamen
Ik zou het ook heel eng vinden om met een pasgeboren veulen meteen op de trailer te gaan rijden als het net een uur oud is ofzo.

En idd nog strak buikje... maar dat zal met de tijd wel veranderen. Sommige paarden gaan pas later een echte buik tonen. Barb schreef:Was net bij de ruitersportzaak en daar zag ik een heel mooi veulenhalster, ik kon het weerstaan en heb hem laten hangen. Ik moet tenslotte nog 4,5 maand wachten
) ChristaMoor schreef:Wie heeft er een
baby-toeter
. Nog een paar maandjes
. Ben trouwens ook wel benieuwd of je er iets mee kunt bij een paard.
...
. Zou ze te veel eten
Is eigenlijk niks voor Lee, maar momenteel is alles wat eetbaar is van HAAR HAAR HAAR
. Ze is werkelijk vreselijk in de groep!
maar ik heb een nieuwe gekocht toen ik op uitverkoop was bij een grote westernzaak. Blauw. Vond ik de mooiste kleur voor een vos (want dat ga ik krijgen) en bovendien heb ik het gevoel dat het een hengstje wordt
.