Wij zitten op 292 dagen en de uier is ook al iets volgelopen maar er zitten af en toe ook al harsdruppels op dus toch maar even foto naar de dierenarts gestuurd en die zei is ook nog wel vroeg maar de uier is nog niet helemaal volgelopen dus moest in de gaten blijven houden en hopen dat het veulen nog een maandje blijft zitten want nu is het nog veel te vroeg.
Kabayo haha dat is lastig sturen.. je weet nooit wanneer het raak is. De ene keer gaat snel en de andere keer duurt het langer en dat geldt bij zowel mensen als dieren. Maar denk wel dat het fijn is dat het zo gepland is want als andersom was en je moet met een dikke buik ingrijpen bij de merrie dat ook niet fijn is.
Jouw merrie ziet er nog super uit en lekker dat je nog kan rijden. Mis dat wel maar vermaak mij prima met mijn shet

Spannend claucarlien.. zou leuk zijn als het op Valentijnsdag geboren wordt.. jammer dat de V niet aan de beurt is
Cindyrella super leuk een trekpaard.. die zie je niet veel. Ben heel benieuwd straks naar jouw veulen.
Voor mijn merrie en ik is het ook de eerste keer dus weet wat je voelt. In het begin groeide ze niet zo hard maar nu zie ik de buik echt wel groter worden.
Ladygiroc dan sta je wel raar te kijken als die aangeeft een veulen en dan leeg.
Jennyk balen zeg dat Goldy een peesblessure heeft. Ik heb mijn oude merrie altijd naar buiten gedaan. Bewegen is goed maar wel rustig houden: en omdat je ze buiten houdt zijn ze ook relaxter want box rust geeft bommetjes. De laatste keer had mijn merrie een gat waar toen 40% weg was. Hebben we overdag lekker op de wei gezet en na een tijdje weer voorzichtig aan gaan wandelen en stappen en toen scan gemaakt en het gat was weg.