Lieve merries hebben jullie haha. Nu viel het mee 4x, maar heb ook gezien hoe dat het komt dat ik alarm krijg. Ze ligt dan plat en gaat ineens met een noodgang recht overeind liggen en daar reageert dat ding op. Als ze gewoon rustig omhoog komt is er niks aan de hand. Ze begon om 4 uur pas, maar toch schrik ik dan om 1 uur en 3 uur wakker omdat ik ook Empty in de gaten houd zonder alarm Ik hoop zo erg dat er vandaag eentje 6.0 test ofzo en dan ook bevalt want ben wel toe aan een oppepper
hinte
Geplaatst: 07-04-17 07:48
Kabayo, Beetje kunnen slapen? Heb zo met je te doen
AniekR, Van harte gefeliciteerd met dit mooie mannetje
Denk niet dat ik alleen voor mij zelf praat, Wat kan je intens met mee leven zonder dat je iemand persoonlijk kent. Zowel in vreugde als verdriet!
Kabayo, wat vreselijk dat je haar hebt moeten laten gaan. Een ware nachtmerrie. Je mag jezelf absoluut niet de schuld geven, hoe moeilijk dat ook is. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven, al zal het nog wel een tijd duren. Heel, heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verdriet.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 07-04-17 09:19
En vreugde en verdriet liggen heel dicht bij elkaar, maar bewust een 2de post om Aniek te feliciteren met haar prachtige hengstveulen. Prachtig veulen, hopelijk vind je snel een passende naam voor deze knappe stoere bink!