Maar stop met updaten en foto's plaatsen.
Het voelt voor mij een beetje teveel als een vaste groep die op elkaar reageerd,niet erg hoor
Wel jammer soms..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
proficiat, zit ik heel lijstje te maken-vader oppas 346 dgn. leuk rijtje verjaardagen-
, breng maar hier hoor! En al bijna bij Wish gaan waken, das leuk
hoop palomino voor je hoor! Bij Jorja vind ik de banden heel slap en de uiers zien erook al best uit, verschil vind ik lastig
beterschap met je oude pony, top dat je nogeven gaatkijken

jobamara schreef:Is er hier iemand die echt verstand heeft van kindermishandeling? Heb de hulplijn Stop ... het stopt niet vanzelf al gebeld. Dat is echt slecht kreeg de keus meisje zelf laten bellen of haar thuisbrengen.
Stuur maar pb als iemand echt weet hoeik haar kan helpen.
Sorry weet dat het hier niet thuis hoort, maar geen idee hoe ik een topic open
janflicka schreef:Ik ga hier sluimerend volgen...lees alles,en geniet mee![]()
Maar stop met updaten en foto's plaatsen.
Het voelt voor mij een beetje teveel als een vaste groep die op elkaar reageerd,niet erg hoor![]()
Wel jammer soms..
jobamara schreef:Is er hier iemand die echt verstand heeft van kindermishandeling? Heb de hulplijn Stop ... het stopt niet vanzelf al gebeld. Dat is echt slecht kreeg de keus meisje zelf laten bellen of haar thuisbrengen.
Stuur maar pb als iemand echt weet hoeik haar kan helpen.
Sorry weet dat het hier niet thuis hoort, maar geen idee hoe ik een topic open
.
hoe heb je het aangepakt?
Ik vond Aurora bijvoorbeeld heel mooi voor een merrie, maar je raadt al hoe dat gaat klinken zeker
.
Nog 60 dagen ongeveer! Als je uit gaat van de dracht van vorig jaar duurt het nog 99 dagen... Maar daar ga ik niet vanuit!
jullie 'moeten' veulens bijkopen... Geweldig! En wat een straf ook hea?! Heel vervelend voor jullie 
ideaaaal
.
Hopelijk blijven jullie toch een beetje meelezen en soms posten.Kelly_J schreef:Zitten anderen hier ook zo te twijfelen over een naam voor het veulen?
Het veulen van mijn "once-in-a-lifetime-paard" wordt namelijk een veulen die mag (MOET) blijven dus ik zal het zijn/haar hele leven nog moeten roepen.