mijnlieverd schreef:Hopelijk is ze drachtig Cemlys. Hoezo weet je nog niet zeker of je laat scannen?
aan de ene kant toont ze heel goed of ze hengstig is of niet met de hengst erbij, als ze het niet wordt zal ze gewoon drachtig zijn. anderzijds is het altijd handig om op tweelingdracht te scannen, maar laatste tijd zoveel kosten wat da betreft, en vandaag had ik dit weer voor
Cemlys schreef:Hier helaas wat minder nieuws. Het tweede veulen wat laatste een keer verstopt leek te zitten of zich verslikt had, werd de laatste dagen weer minder. Hij werd weer benauwd, en het werd niet minder. Gisteren zn longetjes en hart weer geluisterd. Long geluiden klonken verscherpt en toen ik zn hart luisterde hoorde ik een flinke ruis. Vanmorgen met da overlegd want vind het altijd moeilijk mn eigen dieren goed te beoordelen,maar mn vermoeden werd bevestigd. Waarschijnlijk een aangeboren hartafwijking. Hij krijgt nu medicatie en we kijken een week aan hoe die het hierop doet. Soms groeien ze eroverheen, soms niet. Hij is nu nog hartstikke vrolijk, rent, speelt met het andere veulen. Eet en drinkt goed. Ik hoop heel erg dat het meevalt en hij met een week opknapt, anders houdt het op. He bah, baal hier erg van. Bloedjemooi veulen, ontwikkelt super en dan dit.
mss dat ik gewoon alles in een keer laat scannen