Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AGarcia schreef:De mijne zit vandaag al op 153... ik vraag me af of ik welgoed heb geteld... 28 april --> 29 september?
De dikke buik is al wel aanwezig![]()
En het borrel blub blub tijdens het rijden & poetsen & de hele tijd
AGarcia schreef:De mijne zit vandaag al op 153... ik vraag me af of ik welgoed heb geteld... 28 april --> 29 september?
De dikke buik is al wel aanwezig![]()
En het borrel blub blub tijdens het rijden & poetsen & de hele tijd
Cynthia82 schreef:Uums, ik heb even in je profiel gespiekt. Wat heb je dat van superleuk commentaar voorzien, Mens
En Mulisch is een prachtig paardje (net als Witvoet (Gruno).
Ik ben benieuwd naar het veulen van Mulisch!
En die foto van je trouwdag, waarop jij met je witte jurk op een zwart paard zit, is echt een hele mooie foto!
Uums schreef:Cynthia82 schreef:Uums, ik heb even in je profiel gespiekt. Wat heb je dat van superleuk commentaar voorzien, Mens
En Mulisch is een prachtig paardje (net als Witvoet (Gruno).
Ik ben benieuwd naar het veulen van Mulisch!
En die foto van je trouwdag, waarop jij met je witte jurk op een zwart paard zit, is echt een hele mooie foto!
Bedankt voor je superlieve post![]()
Ik vind jouw verhaal zo mooi, als dat geen echte paardenliefde is!
Gruno is alles wat ik hoopte dat een paard voor leuks kan hebben... plus de rest.
En die trouwdag... Ik ben zoooo blij dat we die mochten meemaken *zit hier weer met een brok in m`n keel*.
viefdepief schreef:Woll zit bijna bijna op de magische 3-getallen grens
Vind dat je het inmiddels al wel iets kunt zien. Maar weet niet of het ook zichtbaar is voor de mensen die haar niet dagelijks zien haha
97 dagen
KootMiraDrum schreef:Mogge
misschien is deze calculator leuker voor in de beginpagina? Meer paardgericht?
http://www.steinbeckequine.com/calculator.shtml
Als je op google zoekt op foaling calculator kom je em op heel veel plekken tegen.
Cynthia82 schreef:KootMiraDrum schreef:Mogge
misschien is deze calculator leuker voor in de beginpagina? Meer paardgericht?
http://www.steinbeckequine.com/calculator.shtml
Als je op google zoekt op foaling calculator kom je em op heel veel plekken tegen.
Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! Deze is leuker!!