Succes morgen.... gips of geen gips!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben blij voor je hoor komt allemaal weer helemaal goed
wie is er morgenochtend rond 9en op stal kunnen jullie me zien aankomen in me karretje hahah

pascha7 schreef:super ze was erg braaf en bo ook en dat had ik niet verwacht dat bo zo braaf was
en ik ben pas donderdag tot vrijdag even thuis maar ik weet niet of ik die foto's er dan op kan zetten maar ik neem het cdtje wel ffies mee en dan doe ik het wel ffies snel bij me vriendin waar ik altijd even op de pc mag

het zweet brak me overal uit, niet normaal. stond helemaal tetrillen.
dus me vader heeft het nu gedaan want ik kon het echt niet ik ben gewoon bang dat het fout ging. maar gelukkig is alles goed gegaan

ik hoop wel als het weer goed gaat met Bo... ik lees dit elke keer en ik hoop als het echt weer komt
-duim, duim-
kan me voorstellen dat je het eng vond die spuit weer te geven. Komt vast allemaal weer goed.
misschien is het wel een allergische reactie ofzo en moet ie een ander merk wormenkuur Azzaro schreef:echt zo stinkmodder weer he brenmisschien is het wel een allergische reactie ofzo en moet ie een ander merk wormenkuur

het zit je zeker niet mee
ik hoop echt alles weer goed komt hoor, ik ben weer thuis even dan morgen ga ik weer weg `ben wel van mijn fiets gevallen vandaag dus mijn dag zat ook niet mee
heb een klein sneetje vlak bij mijn oog
dus misschien is die morgen wel blauw
ik heb nu niet veel tijd voor de foto's maar echt ik probeer als ik een leptop heb dan ga ik zo snel mogelijk er op zetten en heel misschien als ik morgen tijd heb ken ik het misschien ook wel proberen..` (ik heb een iemand mee genomen vandaag
dus moet ffes kijken als ik er wel tijd voor heb
) spreek je snel weer (K)(K)