Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nimber schreef:valt tegen hoor wbt het er mee omgaan. Ik zit te beven als een rietje en heb de ene na de andere jankbui.
Hier schrijf ik alles van me af dat helpt een klein beetje en het is geweldig hoeveel mensen er aan mij denken hier maar ook via de sms en telefoon. Telefoontjes druk ikw eg of mijn ouders nemen op want ik krijg echt geen woord uit mijn strot teminste niet meer dan een beetje gejammer.
Ik ben ook haast op van de vermoeidheid maar echt slapen lukt toch niet.
het is zo onwijs raar en ik kan het niet bebvatten. Zo is ze nog zelf een klein veulentje dan is ze ineens bijna 5 en gaat binnen 24 uur van een gezonde knappe merrie naar een wrak het idee om dan te denken dat ze er morgen misschien wel helemaal niet meer is om deze tijd ooh echt ik weet van ellende niet wat ik met alles aan moet
.
. 

Nou dus heel veel geduim en sterkte vanuit hier! Hopelijk werkt het! XxX Nimber schreef:drinken doet ze gelukkig ook heel goed wel veel maarja ze heeft ook wel aardig wat verhoging steeds
?! 
Nimber schreef:ze staat in de achterste box van de rij zeg maar aan de wasplaats schuin tegen over haar staat waldfee en de box is aan 1 kant dicht en daar staat taiga zo heeft ze het meeste rust maar kan ze wel d'r vriendinnetjes zien zeg maar
drinken doet ze gelukkig ook heel goed wel veel maarja ze heeft ook wel aardig wat verhoging steeds
. Ik wens je heel veel sterkte vannacht en het eerste wat ik morgenochtend doe als ik wakker ben is de computer aanzetten om te kijken hoe het gaat. Dikke knuffel...