Bedankt voor de felicitaties iedereen, gaat goed met de kleine. Hayley is weer een super lieve mama
stal_HD
Geplaatst: 23-05-23 07:59
Maritgalinda ook gefeliciteerd.
Laura Dat is fijn.
Gelukkig geen pijn van de rupture.
Hier ook een ondeugend veulen. Hij vind kriebels fijn maar ook overal in bijten en springen. Hihihi. Gelukkig is hij super hanteerbaar.
jolandje
Geplaatst: 23-05-23 08:19
gefeliciteerd weer met de veulentjes
onze Lumen begint steeds brutaler te worden , oooh hij is zo grappig, loopt met zijn staartje in de lucht dionne weg te jagen, dionne meent het niet kwaad hoor maar is wat opdringerig en eowyn jaagt haar dan weg en die kleine uk doet het nu ook
Jolanda, volgens mij zit het in de familie Coco is ook heel erg brutaal. En die paar dagen dat hij hier is, weet ik perfect welke merrie hengstig staat, want hij probeert ze in vol ornaat te dekken
haha annelies, dat moet wel bij papa ziyadah vandaan komen dan , dionne kan ook zo'n boefje zijn soms, maar ook weer heel lief ,ik moet zeggen dat die karaktertjes me wel aanspreken
Fokfanaat. Ondanks niet van jezelf. Gefeliciteerd, Mooi veulen!
White Gold is gereserveerd. Als hij oud genoeg is gaat hij naar het buitenland. Ik had ook nog in Nederland best wel leuke klanten. Maar de nieuwe eigenaar wilde hem zo graag dat ze gelijk een aanbetaling hebben gedaan. Hij gaat naar een ambitieuze amazone. Ik ga hem natuurlijk heel erg missen, maar enorm blij dat we echt een goede plek voor hem hebben gevonden.
Ik zal zo proberen nog wat foto's te maken van de veulens. Ze doen het geweldig goed. Groeien enorm hard. 7 juli wil ik met Torvi en White Gold naar de keuring gaan. Ook weer heel leuk om te doen.
AM gefeliciteerd met de verkoop! Hij is ook wel heel gaaf.
Hier dag 318. Veulen van vorig jaar is vandaag 1 geworden. Hopelijk laat zijn broertje of zusje niet te lang op zich wachten. Al denk ik dat het geen weken meer gaat duren als ik het uier zo zie..
Vol uier op de wei met mini harsje.. ik denk nog een week. Misschien 1,5.
Jet
Geplaatst: 23-05-23 15:32
Mirjamalvaro en MaritGalinda, gefeliciteerd met de veulens!