Bedankt voor de felicitaties!
Had de laatste dagen weinig tijd om hier bij te lezen en vond het dan niet zo netjes om alleen ego berichtjes te plaatsen

Een mooi hengstje voor Amy na wat lang wachten

Ging ook niet helemaal vanzelf, eerst een neusje ipv voorpootjes en dan weet je dat je wel ff snel moet ingrijpen. Gelukkig had ie z'n beide voorbeentjes wel onder het koppie liggen (maar dus wel klem) maar een voor een de pootjes na wat draaien kunnen strekken en toen was ie er vlot uit. Gelukkig want de navelstreng was al gebroken. Klein bloedbad maar dat lijkt altijd erger door het vruchtwater.
Maar goed, dan weet je weer waarom je er altijd zo bovenop zit want dit had zonder hulp heel anders af kunnen lopen

Vanmorgen is ie al lekker buiten geweest, was voor Amy ook wel nodig omdat ze altijd zo blijft hangen in de naweeën.

Silly1972, fijn dat hij weer opgeknapt is! Die darmpek kunnen ze flink beroerd van zijn.
MonDos, ik zie het hier ook nog wel eens bij de merries. Vaak is het met wat bewegen en soms wat pijnstilling wel weer te doen.
Heb altijd wat medelijden dan met ze

Setteli, de berichten over Jazzy klinken goed! Hopelijk eind van de week weer lekker mee naar huis. Net als mensen knappen ze thuis toch het snelst op

Moet ze ook stalrust houden? Of mag ze dan dagelijks stappen?
Volgens mij zit daar per kliniek ook nog wel verschil in. Cookie heeft toen 9 weken strikte stalrust gehad.
Pretty, fijn dat het allemaal goed lijkt te gaan. Nu idd weer vooruit kijken, je hebt tenslotte nog wat merrieveulens te vangen he?

mijnlieverd, wat een prachtig veulen heb je!
Tinniie, ook al een prachtig veulen en maakt de volgende merrie het al spannend?
Linda, Jupi doet ook al haar best met haar uier

Dyonne ze ziet er goed uit!
DL, Spook schiet ook al op.
Volgens mij heb ik een beetje door elkaar bij zitten lezen en reageren maar pfff jullie gaan ook zo snel!
Maar goed, hier nu ff 10 dagen rust tot de volgende op de 300 dagen zit, wat meer tijd om bij te lezen en te reageren.
De dagelijkse dingen gaan toch een stuk vlotter als je niet steeds hoeft te kijken wat de merrie nu weer uitvreet

Help, al weer nieuwe reacties...
Mooie combinaties Arianne!