Bedoel je die van mij? Deze zijn vorige jaar genomen haha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik ben benieuwd naar je recente foto van het vosje Janine
.
). Ik heb stille hoop op iets anders als ik haar zo zie en meemaak. Het is haar omvang in combinatie met haar gedrag wat me dit doet denken. Ik vind haar op de foto's zelfs minder rond lijken dan ze in het echt is.
Als het foto's van nu waren. pretty schreef:Janine zijn die laatste foto's van nu? Want ik denk dat ze gewoon drachtig zijn hoor,pas op met dat dieet als je het niet zeker weet. Je kunt altijd eens uitwendig laten scannen?
Dat kost hier 15 euro + visite,dat kun je dan laten doen als ze toch al voor iets anders moet komen misschien.
Ik vind dat altijd moeilijk als je het niet zeker weet in verband met voeren.
pretty schreef:Het zijn maar kleine shetjes dus het kan best.
Ik heb ook merries die al heeeel vroeg tonen. Mijn amerikaantje is smal van lijf en moet ook in juni en heeft ook al zo een buik,die toont bijna direct.
Hier lukte dat uitwendig scannen wél ondanks de wintervacht want ik laat dat meestal in januari doen. Gewoon genoeg gel erop en desnoods een héél klein beetje wegscheren rond de uier,daar gaan ze geen koud van hebben.

Voorbereiden doen we sowieso uit voorzorg.