Maar een duidelijkere omschrijving komt al een heel eind denk ik..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik denk dat het beheer beslist over alternatieven en niet jij dus waarom zouden ze jou willen pb'en?
Citaat:EDIT : als er behoefte naar is kan ik trouwens wel een soort pilot verkiezing maken met veulens en dan vanuit verschillende uitgangspunten de veulens door bokt laten beoordelen om te kijken of een ander systeem of perspectief inderdaad helpt en leuk gevonden wordt.
Peanutbutter schreef:Ik heb een fulltime baan , 2 sportpaarden , een vriend , en een groot sociaal leven.
Dit jaar geen veulen. Maar zal die volgend jaar zeker niet opgeven omdat het simpel ' vriendjespolitiek is' ..
Iedereen wist vantervoren al dat die halve Shire zou winnen..
Mijn nekharen gaan al overeind staan als ik bepaalde bokkers topics zie. Wat een aandachttrekkerij zeg 3 x in de week bv.
My god get a real life..
Ik zal ook niet stemmen of uberhaupt reageren.
Het is ook zeker geen jaloezie of afgunst.
Ik gun iedereen de hele wereld maar ik vind ' de arrogantie ' er tegenwoordig vanaf stralen. En daar houd ik niet van.

secricible schreef:Maar volgens mij is er dit jaar ook geen irritatie over. Alleen komt toevallig dit jaar er een topic door de organisatie "waarom geven mensen zich niet meer op?" en uiteraard komt er dan discussie. Als die vraag niet gesteld was, was die discussie er ook nooit geweest.
Als dat volgend jaar was geweest (en er volgend jaar ook een winnaar vooraf was geweest) dan was het dan ter sprake gekomen. Nu is het toevallig het jaar van KBK maar volgens mij is dat niet specifiek vanwege haar hoor dat de olifant nu boven komt.
Denk iig dat je 2 problemen nu ter sprake hebt:
- de winnaar is vooraf al bekend
- het is niet duidelijk wat voor verkiezing het is (leukste veulen van bokt/mooiste veulen/populairste veulen/ enz)
miss_lizje schreef:Ik wil niet heel vervelend zijn, maar ik vind de foto's van verschillende veulens die hier nu worden geplaatst best hinderlijk en bijna onder reclame vallen.![]()
Heel leuk dat jullie veulens hebben opgegeven voor de verkiezing, maar als ik foto's wil kijken klik ik wel op het betreffende stemtopic etc. Het draagt na mijn mening niet bij aan de discussie hier.
@NatasjavE, ik ga ook eens opzoek naar dat boek! Lijkt mij ontzettend interestant!
terpentijn schreef:Wat een verschrikkelijke niet-gunnerij straalt er van vele (niet alle) posts hier af. Misselijkmakend gewoon.
Ontzettend onsportief ook.
Gun een ander eens wat, je hoeft toch niet met de verkiezing mee te doen als je het allemaal "voorspelbaar"of "vriendjespolitiek" of "doorgestoken kaart" vindt?
pol1 schreef:miss_lizje schreef:Ik wil niet heel vervelend zijn, maar ik vind de foto's van verschillende veulens die hier nu worden geplaatst best hinderlijk en bijna onder reclame vallen.![]()
Heel leuk dat jullie veulens hebben opgegeven voor de verkiezing, maar als ik foto's wil kijken klik ik wel op het betreffende stemtopic etc. Het draagt na mijn mening niet bij aan de discussie hier.
Hinderlijk lijkt me wel heel zwaar verwoord!
En weet je je hoeft de foto's niet aan te klikken.. Heeft niks met reclame te maken ( zeker niet als de winnaars toch al bekend zijn van te voren!
Ik heb nog niet gestemd, doe dat ook niet... vind het echt een onzin-gebeuren die populariteitswedstrijdjes. Maar snap aan de andere kant de lol ook wel... Alleen: maak het niet groter dan het is, want of je dik verliest of dik wint: morgen gaat gewoon de zon weer op en staat het populairste veulen of minst populaire veulen gewoon zijn/haar hooi te eten en zal het hem/haar worst zijn of 'ie een 'titel' op Bokt gekregen heeft!