En loopt al 2 weken met een steeds groter wordende uier
Mopjemop
Geplaatst: 21-02-16 11:50
Grullo is prachtig idd. Goede paardenkennis van mij heeft een waanzinnige mooie kleur fjord. Die vond ik werkelijk prachtig en laat Mickey daar nou net op lijken. Hij en moeders zijn ook zeer relaxed. Gisteren ook gelijk even een halstertje ongedaan maar die was echt tooooo big
Mooi mopjemop! Wat een verrassing zeg als er ineens zo'n kleur uit je bonte komt, best bijzonder toch? Al een naam? Echt een knoeperd van een veulen, die benen ook!!
Mopjemop, wat een kanjer van een veulen! Fijn dat alles goed is gegaan En mooi kleurtje inderdaad!
Marielle, fijn dat Lexington zelf is gaan drinken! Scheelt een boel kopzorgen. Nu willen we wel droogfotos zien natuurlijk. Zag op de cam al dat hij enorm lange stelten heeft!
Geaa, welkom! Wat heb je voor merrie en van wie is ze drachtig?
Mariëlle; gefeliciteerd met de geboorte van jullie veulentje! Fijn dat alles goed is! Nog 5 te gaan dus... Spannend!
Mopjemop; gefeliciteerd met de geboorte van jullie veulentje! Wat een verrassing en bijzonder kleurtje!
AZ: wat spannend!!
AniekR
Geplaatst: 21-02-16 12:55
Marielle, fijn dat het veulentje nu toch drinkt!
Vulina, wat ik begrepen heb heeft mopjemop de merrie al drachtig gekocht. Was nu dus ook een verrassing dat de vader geen fries was. Zal van haar dus vast geen bewuste keuze zijn geweest om haar als 2-jarige te dekken, heeft ze hier ook wel eens vragen over gesteld volgens mij. Ik ken wel van dat soort handelaren waar zat merrie's inderdaad als 2-jarige bij de hengst gaan...
Gea, welkom! Ben benieuwd wat er uit komt bij jouw combinatie!
Ik laat dit jaar mijn dun-merrie weer dekken dus volgend jaar hopelijk ook kans op een dun-veulentje
AZ ooeehhh kan nooit lang meer duren
Veel hengstveulentjes? Zo veel is er nog niet geboren toch ik hoop dat het een echt hengstenjaar word... Vorig jaar was het een merriejaar en kreeg ik een hengstje dus laten we het nu eens omdraaien haha