Esplendido, ik ga helemaal mee met wat Marieke zegt! Heb alleen maar lof voor deze opfok! Inderdaad moet je er wel snel bijzijn want ze zitten ook erg snel vol.
Toen mijn merrie nog dragend was heb ik mn plekje daar al veilig gesteld en tot op de dag van vandaag absoluut geen spijt van mn beslissing om mn kleine mannetje daar heen te laten gaan.....
Anders gewoon even een mail zenden als je meer info wil hebben
Esplendido
Geplaatst: 12-05-12 12:33
Komen de jonge paarden voldoende in de hand daar? Hoe gaat het met bekappen e.d. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Vind het wel ver weg, maar kwaliteit vind ik erg belangrijk.
Ze komen dagelijks in de hand met voeren. Ze worden met voerzakken gevoerd DA komt indien nodig, maar gezien het feit dat ze dagelijks in de hand komen is dat ook prima. Problemen zijn snel gesignaleerd.
De hoefsmid komt zeer regelmatig langs en kijkt welke gedaan moet worden. Gaat ook prima. Prijs is incl. bekappen en ontwormen. Ex enten (32 euro ofzo per jaar)
Iemand binnenkort nog die kant op? Wij gaan ergens eind juni/begin juli die kant op, eerste keer sinds we haar gebracht hebben....dus zijn erg benieuwd!
Psydoxy
Geplaatst: 17-05-12 18:08
@Ninette .... Rond die tijd ga ik ook weer..... nog net voor m'n vakantie
@ Setteli, ze stonden er al bij, dat gaat prima! Maar ze stonden vandaag voor het eerst op deze weide en vonden het nog een beetje eng om mee naar beneden te gaan met de rest die al bekend was met deze wei. Maar ze dalen vanzelf af naar de sappigere grasjes! En volgende week gaan ze met zijn allen naar een nieuwe weide.
@ Scum, ik zal als de zon weer schijnt wat close ups van de hengsten maken @ Marieke, van de jaarling merries komen ook betere foto's als ze in de zomerwei staan!
Scum
Geplaatst: 18-05-12 17:31
Tnx.
Volgens mij herken ik hem ergens waar hij vooraan bij de draad staat te (vr)eten. Maar ik heb het al vaker mis gehad
Eifelopfok
Geplaatst: 20-05-12 12:13
Speciaal voor Scum:
Meer foto's in je mail en ook van de jaarlingmerries heb ik foto's gemaakt en gemaild!
Geweldig kapsel heeft ie he Maar ondanks dat... is het toch de knapste die in de opfok staat (sorry voor jullie allemaal maar ik ben gewoon heel objectief en je ziet zo dat dit de knapste is )