Wat super dat dit kleine ventje een nieuwe kans krijgt! Echt Sita, heb echt bewondering voor je dat je dit doet hoor, Petje Af

Ik wil je heel veel succes wensen met het grootbrengen van Spirit, komt vast helemaal goed!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maikeltje schreef:Hallo, ik geef toch al aan dat ik nu even geen zin heb om 16 pagina;s door te worstelen maar dat ik dat morgen ofzo dan wel even doe?
Mindim, thnx voor de samenvatting
libra schreef:Charlot schreef:ik blijf erbij. Ik vind dat je beter eerst het overlaat aan iemand die een pleegmerrie heeft. En dan pas de fles.
Ze hebben dat toch al geprobeerd, en dat is toen niet goed gegaan.
Hoevaak wil je dat dan blijven proberen.
Is ook niet leuk voor het veulen als het steeds weg geschopt word.
Ben blij dat er iemand is die het veulen met de fles wil groot brengen.
Sita_ schreef:Goedemorgen allemaal.. Zie dat er alweer een hoop mensen zitten te wachten hoe hij de nacht is doorgekomen! Leuk om te lezen!
Gisteravond heeft ie om 12 uur een fles gehad, ik had de melk iets 'dikker' gemaakt dan aangegeven zodat het meer zou vullen.. Toen mijn vriend om 3 uur met het flesje bij zijn box stond moest ie meneer zelfs wakker maken!En daarna dronk hij lekker zijn flesjes..
Heb hem net om 7 uur weer gevoed en hij dronk lekker door, niet zo gulzig meer als gistermiddag.. toen kwam het zelfs zo ongeveer door zijn neus weer naar buiten nml
Ik rij zo even naar de Action om zo'n flexi-emmer, en dan kan ik die ophangen in de wei en in de stal zodat ie daar uit kan drinken..
Vandaag is ie 7 dagen, dus vanaf morgen moet ie al 1300 ml per voerbeurt hebben, en dan is een emmer wel handig..
**
Ik hoop dat jullie Braveheart net zo fit word als onze Spirit, Jesterlover..
Voor zover ik kon zien had Spir goed gemest.. Ben benieuwd wat de DA zegt, ik zie hier echt een kerngezond veulen staan.. Dus ben heel benieuwd!
Sita_ schreef:Goedemorgen allemaal.. Zie dat er alweer een hoop mensen zitten te wachten hoe hij de nacht is doorgekomen! Leuk om te lezen!
Gisteravond heeft ie om 12 uur een fles gehad, ik had de melk iets 'dikker' gemaakt dan aangegeven zodat het meer zou vullen.. Toen mijn vriend om 3 uur met het flesje bij zijn box stond moest ie meneer zelfs wakker maken!En daarna dronk hij lekker zijn flesjes..
Heb hem net om 7 uur weer gevoed en hij dronk lekker door, niet zo gulzig meer als gistermiddag.. toen kwam het zelfs zo ongeveer door zijn neus weer naar buiten nml
Ik rij zo even naar de Action om zo'n flexi-emmer, en dan kan ik die ophangen in de wei en in de stal zodat ie daar uit kan drinken..
Vandaag is ie 7 dagen, dus vanaf morgen moet ie al 1300 ml per voerbeurt hebben, en dan is een emmer wel handig..
**
Ik hoop dat jullie Braveheart net zo fit word als onze Spirit, Jesterlover..
Voor zover ik kon zien had Spir goed gemest.. Ben benieuwd wat de DA zegt, ik zie hier echt een kerngezond veulen staan.. Dus ben heel benieuwd!