zal het dan toch nog vanavond komen? iedere keer kijk ik in het topic met de gedachte nou die moet er nu wel zijn. en nee, hoor.. weer niet. hihi succes he met de bevalling zal wel een zee aan water uit komen
Hahaha, ik las een paar dagen geleden tot aan pagina 7 (toen waren die andere 10 pagina's er nog niet). En dus begon ik net bij pagina 7 in de veronderstelling op de 10 pagina's daarna toch wel foto's tegen te komen van het geboren veulentje. Kwam ik ook, alleen niet het veulen van Colette Zo duurt wachten wel heeeeeeeeeeeel lang inderdaad Zou bijna zeggen: succes met de laatste loodjes, maar ja... misschien is dat wat ongepast inmiddels, aangezien je nooit weet hoe lang dat is.
Ik zat ook te kijken naar foto's van het kleine ezeltje. Maar nog steeds niks... En wat was ze dik op de foto's van pagina 7 Ik hoop wel voor de ezel dat het snel komt
Nou, dan nodig ik iedereen uit 't topic (+ Colette en beeb) om hierheen te komen in Frankrijk Het is hier zó warm, baby wil dan denk ik alleen nog maar naar buiten
XxSultanxX
Geplaatst: 14-08-11 11:58
issie er nog niet ?
M3lisss
Geplaatst: 14-08-11 12:27
JuliaaahX schreef:
Nou, dan nodig ik iedereen uit 't topic (+ Colette en beeb) om hierheen te komen in Frankrijk Het is hier zó warm, baby wil dan denk ik alleen nog maar naar buiten
Ik kom!
Frodo
Geplaatst: 14-08-11 12:35
NatasjavE schreef:
Ja, hoogzomer...tis augustus...lekker warm, lange avonden buiten, rose op het teras..
Grapjas
Anoniem
Geplaatst: 14-08-11 12:40
NatasjavE schreef:
Ja, hoogzomer...tis augustus...lekker warm, lange avonden buiten, rose op het teras..