Leuk hoor achter de schermen meewerken.

scrollt nu even terug naar je merrie(s)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kalicha schreef:das nog niet helemaal bekend, ik ben er nog mee bezig, heb keuze uit drie... helaas geen plek voor alle drie..
kalicha schreef:keuze is inderdaad goed, maar wat is wijsheid.. een merie kopen die zich bewezen heeft, waarme je dus gegarandeerd een mooi lijntje mee op kan zetten, of ga je voor een jonge merrie, wel uit goed zeer goede bloedlijnen, maar je weet nooit wt ze zelf gaan doen.. ik weet het nog niet helemaal, maar hoed ook nog niet metee te beslissen..
jij bent dus helemaal van de welshjes ook, leuk een mede fan.. doe jij je merrie's altijd bij je eigen hengt dekken dan, of pak je ook wel een "vers bloed"?
jij hebt een vroeg veulen dan al... heb je geen foto's???
inowa schreef:kalicha schreef:keuze is inderdaad goed, maar wat is wijsheid.. een merie kopen die zich bewezen heeft, waarme je dus gegarandeerd een mooi lijntje mee op kan zetten, of ga je voor een jonge merrie, wel uit goed zeer goede bloedlijnen, maar je weet nooit wt ze zelf gaan doen.. ik weet het nog niet helemaal, maar hoed ook nog niet metee te beslissen..
jij bent dus helemaal van de welshjes ook, leuk een mede fan.. doe jij je merrie's altijd bij je eigen hengt dekken dan, of pak je ook wel een "vers bloed"?
jij hebt een vroeg veulen dan al... heb je geen foto's???
hallo,ook hier een welsh pony fokker.
heb er 3 staan,2 fokmerrie,s waarvan 1 drachtig en 1 jaarling uit ysselvliedts sven.
als ik in jouw schoenen stond dan zou ik voor de bewezen merrie gaan.is toch altijd een risico minder.
hoe oud is ze?
zitake schreef:Idd daarbij als ik wat fok wil ik het ook kunnen (niet moeten) aanhouden als ik wil, en kijken wat het wordt. voorlopig vind ik 1 veulen wel genoeg per jaar. Mss dat het er ooit 2 worden, maar voorlopig nog niet.
Ben wel benieuwd wat hier uitkomt. Lijkt een goede combi, maar je weet het pas als het veulen er is..
kalicha schreef:merrie is of wordt komend voorjaar 15, dus kan nog wel een paar mooie veulens geven.. dank ook dat ik voor de bewezen merrie ga, maar moet alles even goed op een rijtje zetten voor mezelf, heb nu mijn hoofd even volledig op mijn merrie en de voorbereidingen voor de bevalling, als dat achter de rug is ben ik weer in staat om over andere dingen reel na te denken..![]()
Heb weleens in je profiel gekeken, knappe merries die je hebt staan. doen t ook niet verkeerd in de fokkerij als ik zo de veulens zie..
Diane65 schreef:AZ: spannend hoor. Is je merrie bekend met vroeger bevallen dan gepland ?