Het valt nu wel weer mee volgens mij. Tammy is/was redelijk onrustig net, maar staat nu weer aardig rustig. Ik blijf het in ieder geval even in de gaten houden. Er is al een low alert gegeven dus neem aan dat Diana ook 'paraat' zit, maar heb m'n tel. bij de hand mocht er verandering in komen.
Daar lijkt het wel op inderdaad En ik ging er ook wel vanuit dat Diana mee zit te kijken hoor, maar you never know
Sorriso
Geplaatst: 17-04-10 01:42
Heb net het hele topic doorgelezen en tot mijn verbazing geen tweede veulen tegen gekomen, toen ik aan het topic begon had ik niet anders verwacht, maar door dat af en aan werk van Sugar is er idd niks meer over te zeggen.
Staat nu inderdaad weer 'lekker op rust', maar hiervoor steeds rondjes lopen, en zag haar net naar haar buik 'schoppen' en schrapen...
Sorriso
Geplaatst: 17-04-10 10:55
Hahaha, ja ik moet zeggen, het ziet er wel zwaar uit , dus van rusten zal idd niet veel sprake zijn. Voordat ik stopte heeft ze nog 1 rondje gedraaid, verder niks bijzonders gezien.
Ik had niets goed.......alleen had ik vanmorgen in een vd topics of MS (weet t niet meer) gezet dat ik ze op Marktplaats zou zetten vandaag............en wederom heeft het geholpen Nogmaals gefeliciteerd Diana en de rest!
Klaasje
Geplaatst: 17-04-10 13:31
Wow, een palomino merrie!!!! Gefeliciteerd Diana!!!!
Sugar foaled a palomino Filly!! Yeah!!! It was hard cause Sugar is so narrow in between her huge hips. It was a standing delivery. The Filly is big and we had a shoulderlock and a hiplock. Sugar is fine and making good contact with her daughter!! Thank you all for your support and we are sorry the vieuw was so bad, the sun was very bright...I love the name Sun! We think about it. Oh, she has four tiny socks and no head markings. She is bright and a little weak on her both hind legs but will be alright.
gefeliciteert met het 2e merrietje deze heb ik wel gezien
Klaasje
Geplaatst: 18-04-10 01:57
GEFELICITEERD!!! SUPER!
WSW
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-10 18:55
Nou, eindelijk dan! Sugar op 352 dagen dracht een palomino merrie. Het was het wachten waard! En dan ook nog op dezelfde dag een tweede palomino merrieveulen krijgen bij Tammy. Ik kan mijn geluk niet op!!! Hier de foto's van vandaag in het heerlijk warme zonnetje!
Terra! Haar volledige naam wordt: PEEKACHINGBOGGIE!
Bones!! Haar volledige naam wordt: HOLLYWOOD BONES Ze is een schatje!
En dan nog even de 3 week oude Buck, hij wordt zo'n stoere knaap!
Bedankt voor jullie medeleven en Quinty bedankt voor de refractometer (ik leer het nog wel) de testen zijn goed gelukt. Diana
quintusgl
Geplaatst: 18-04-10 19:01
Wat een heerlijk bekkies zitten erop zeg!! terra is volgens mij een onderzoekertje en Bones straalt echt het "kleine" meisje uit . Buck is de stoere!! (wat is die al goed breed zeg!!). Geniet er lekker van en over een paar dagen weer foto's?