Ik kom dit topic ook net tegen...en heb het helemaal doorgelezen.... ooooooooooooo wat een trut merrie heb jij zeg! Jou en ons allemaal voor gek houden hahaha Nou dit is wel een MEGA spannend topic!!!..... ben heeeeeeeeeeeeel benieuwd
Hee ik heb het hele topic gelezen, ik dacht ergens moet ik wel foto's tegenkomen van het veulen maar nog steeds niet! ik dacht ook aan je os te lezen dat die er al was! naja succes, ik blijf het volgen!
Hoi allemaal het was een vermoeide nacht maar zoals je al verwacht is er nog geen veulen Ik wordt hier gek van haar uier is iets meer maar bijna niets. Ik zet dalijk een ontstopper erop en trek t eruit of ik hang een bordje erachter met uitgang erop haha.
Mischien water door der mond spoelen zodat het veulen er aan de achterkant uit spoelt?
Pipi
Geplaatst: 06-02-10 14:54
Zo'n aankomende bevalling brengt heel veel vermoeidheid en stress met zich mee. Maar eens komt het Dus ik vrees dat je nog even moet volhouden. Ach,later kan je lachend op terug kijken
Die merie van jou weet ons iig wel bezig te houden
hoopt niet dat mijn dochter der merrie dit ook gaat doen in april
bij mensen heb je nog al wat foefjes om het te laten komen , hier is het echt alleen maar wachten
quintusgl
Geplaatst: 06-02-10 15:11
Spannend hoor....lees net je topic. We zijn hier gisteren ook in een ander topic bezig geweest met ontstoppers. Zal hier ook even mijn favo plaatsen, wellicht helpt 't.