germie schreef:Pauk schreef:Wat een nare berichten allemaal..
Ik heb gisteren de veulens afgespeend.. ze hebben me niet wakker gehouden vannacht dus alles ging goed..
De merries staan nu met mega-uiers.. Dat vind ik dan wel weer sneu.. Straks maar ff lekker afspuiten..
Nu moet volgende week zondag Nevil weggebracht worden.
Iemand tips voor hoe ik hem het beste kan vervoeren?
Nu al?
De mijne loopt nog bij de moeder. Ik weet dat hij na 8 maanden wel zonder mams kan, maar het is nu gewoon niet praktisch om te spenen. Dit gebeurt pas als ze weer op stal gaan.
Vanmiddag hadden ze het na het rijden van mijn merrie samen heerlijk naar de zin:
"Nu al" ja

Nu ze afgespeend zijn zie ik ook dat het de juiste keuze is geweest..
Pauk was de laatste tijd erg afstandelijk naar de andere merries en erg chagerijnig..
Merken we nu gelukkig niets meer van, we hebben onze vrolijke merrie weer terug
en Alonna werd echt te mager, die trok het niet meer..
Bovendien moet Nevil volgend weekend naar z'n nieuwe eigenaar..
Destiny02 schreef:Danielle, ik heb je natuurlijk gisteren nog even gesproken, maar nogmaals sterkte met je merrie. En natuurlijk succes met Kas vandaag!
Wij zijn gisteravond laat weer thuis aangekomen, na de Nationale Keuring(AVS).
Heel tevreden met de 3e plaats, 270 punten, van Hafeedah bij de merrieveulens, met de hoogste punten op hoofd en hals, en genomineerd voor 'het paard met de beste beweging' samen met de kampioen en reserve-kampioen van de rubriek. Niet slecht voor een eerste veulen toch? Hafeedah heeft zich geweldig braaf gedragen, ook de heen en terugreis zijn soepel verlopen(en dat is best een eind vanaf Texel) Foto's volgen nog(we hebben zelf geen foto's gemaakt, dus even wachten tot de fotografen foto's online hebben staan)
Gefeliciteerd met deze resultaten!