is er een camera bv die je in stal kan hangen en thuis kan volgen?
ik woon 12 km vanaf stal en kan er dus in een kwartiertje zijn,als ik doorrijd
wil anders ook wel de laatste 2 weken mijn bedje in stal maken
en werken die birth control banden?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Heb er zelf geen ervaring mee, maar hoor er lovende verhalen over! Alleen heb je wel vaak vals alarm geloof ik..
wil hem misschien wel gaan gebruiken, maar weet nog niet goed hoe 
) en buikjes groeien ook goed. Helaas nog steeds geen beeb kunnen voelen bij beide (wat doe ik toch fout
of zijn het gewoon rustige beebjes
)
maar moet ook niet lang meer 

heb nochtans al allerlei geboortes gezien, maar deze vind ik echt raar kijken 

) maar vind het altijd wel leuk om er iets over te horen enzo hoor 
Dat van angel echt haast elke dag, dat van tink slaat wel eens een paar dagen over. En angel is nu vandaag 290 dagen ver
ze hebben wel niet zoveel plaats meer, maar daardoor voel je ze toch juist makkelijker 
* op zich is een box geen probleem. In principe kan ze best bevallen in een box van 3x3, maar je opteert toch best voor een grotere maat ivm veiligheid voor het veulen, zowel bij geboorte (vastliggen tegen muur) als erna (meer kans dat de merrie erop trapt bv).
maar heb tot hiertoe altijd lovende commentaar gehoord, dus ik heb er me een aangeschaft, ik zie het dan wel of het goed werkt 
leuk van je geitje! Begin maar uit te rekenen!
leuk!
frenia schreef:Miscza: door wie is je merrietje gedekt? Ben benieuwd waar dat bonte vandaan komt OJ

en dan kan ik opnieuw beginnen 
voorvreugde is ook belangrijk 

amandakè schreef:@miscza :wauw knappe hengst !![]()
Hier eten de veulens ook gewoon mee met mama ,en vanaf 10 weken hun eigen portie![]()
Hier men kleintjes dan nog![]()
Golden Maij op 3/4 v/d drachtimg]http://www.mijnalbum.nl/Foto=LXLQQVG4[/img]
en saampjes![]()

amandakè schreef:@krackertje : haha leuk verhaal ,maar het is een palominotje
maargoed, ik ga weer, misschien dat ik wel weer een keer wat foto's maak en hier neer zet, maar heb de laatste tijd niet zoveel tijd om te internetten.
jesus wat een kwijlbeestje
" *
amandakè schreef:@krackertje : haha leuk verhaal ,maar het is een palominotje